دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1396 - 17:32
به همت معاونت دانشجویی فرهنگی صورت گرفت

برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت هفته وحدت و روز دانشجو در واحد شیراز

به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و همکاری کانون های دانشجویی فرهنگی و بسیج دانشجویی مراسم جشن میلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع ) و گرامیداشت روز دانشجو به طور همزمان و مجزا در 3 دانشکده اقتصاد ، فنی مهندسی و هنر و معماری واحد شیراز و مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.
کد خبر : 238894

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، این مراسم که در فضایی شاد و همراه با استقبال کم نظیر دانشجویان روبرو شد، برنامه های متنوعی همچون اجرای تواشیح به مناسبت میلاد پیامبر، ارئه مقاله و قرائت دکلمه به مناسبت روز دانشجو، مدیحه سرایی در رسای رسول الله، اجرای موسیقی و مسابقات حضوری و استند آپ کمدی برگزار شد.


در این مراسم سخنرانان نیز با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد سراسر خیر و برکت پیامبر (ص) به ذکر فضایل آن پیام آور رحمت و مهرورزی پرداختند و با اشاره به درپیش بودن روز دانشجو یاد و خاطر دانشجویان مبارز در دوران ستم شاهی را که در روز 16 آذر در راه آرمان های اسلامی و انقلابی خود به شهادت رسیدند را گرامی داشتند.


به گزارش آنا، این مراسم با همکاری کانون دانشجویی فرهنگی نور الهدی، کانون دانشجویی فرهنگی مصباح الهدی، کانون دانشجویی هلال احمر و بسیج دانشجویی واحد شیراز برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته