دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1396 - 14:14

برگزاری آزمون داوطلبان وکالت در واحد تهران غرب‎

آزمون داوطلبان وکالت مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه امروز جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب‎ برگزار شد.
کد خبر : 237137

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امروز 10 آذر 96 آزمون داوطلبان وکالت مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه به منظور جذب و تأمین وکلای مورد نیاز در نقاط مختلف کشوراز ساعت 9:30 تا 11:25 صبح تحت پوشش مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در هر یک از دانشکده های فنی و مهندسی، هنر و معماری و ساختمان علوم پایه و عمومی واحد تهران غرب همزمان با سایر حوزه های امتحانی دیگر در تهران به صورت متمرکز برگزار شد.


در حوزه امتحانی واحد تهران غرب 1700 داوطلب زن (750 داوطلب در دانشکده فنی و مهندسی،450 داوطلب در دانشکده هنر و معماری و 500 داوطلب در ساختمان علوم پایه و عمومی) با هم به رقابت پرداختند.


از این جلسه آزمون پروین داداندیش رئیس واحد به همراه معاونان آموزشی و اداری- مالی و مدیر کل حراست واحد و برخی مسئولان ذی‌ربط بازدید کردند.


از شرایط سنی و مدرک تحصیلی متقاضیان این آزمون وکالت میتوان داشتن حداقل ۲۴ سال و حداکثر ۶۵ سال تمام شمسی و داشتن حداقل دانشنامه معتبر کارشناسی از دانشکده های معتبر داخلی یا خارجی در شاخه های رشته حقوق، فقه و مبانی حقوق، تحصیلات حوزوی حداقل سطح دو در زمان ثبت نام این آزمون نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته