در هشت ماهه امسال؛
برقراری یک میلیون تماس با سامانه ۱۹۷
فرمانده نیروی انتظامی از دریافت یک میلیون تماس و ثبت و رسیدگی به بیش از ۳۰۰ هزار پیام مردمی در سامانه ۱۹۷ طی هشت ماهه امسال خبرداد و گفت: براساس تماسهای مردمی با این سامانه، میزان رضایتمندی شهروندان، از پلیس در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۸ درصدی دارد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری امروز با حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (۱۹۷) با مردم دیدار کرد و پاسخگوی سوالات شهروندان در حوزه ماموریتی پلیس بود.
فرمانده ناجا در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی پلیس، در جمع خبرنگاران، از برقراری یک میلیون تماس مردمی طی هشت ماهه سال جاری با سامانه ۱۹۷ خبرداد و گفت: طی این مدت، ۳۳۱ هزار و ۶۵۷ پیام مردمی دریافت، پیگیری و رسیدگی شده است.
این مقام عالی انتظامی اشاره کرد: از این میزان، تماس و دریافتها، ۴۶ درصد انتقاد، ۵ درصد شکایت، ۱۸ درصد پیشنهاد و ۳۰ درصد تقدیر از پلیس بوده است.
اشتری بیان کرد: میزان تقدیر مردم و رضایت از عملکرد پلیس در هشت ماهه سال جاری، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۸ درصدی داشته است.
انتهای پیام/