دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1394 - 14:25
مدیرکل نظارت و ارزشیابی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی:

مشارکت دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی ضرورت دارد

مدیرکل نظارت و ارزشیابی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از واحد اهر تداوم برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی را موجب نشاط و زمینه‌ای برای جذب دانشجویان و مشارکت آنها در برنامه‌های فرهنگی دانشگاه ذکر کرد و بر تلاش بیشتر در این زمینه تأکید کرد.
کد خبر : 23424

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر شهروز حکمت که از قسمت‌های مختلف فرهنگی، امکانات و تجهیزات حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اهر بازدید می‌کرد، گفت: این دانشگاه با فضای مناسب، پرسنل مجرب و امکانات و تجهیزات مناسب باید تلاش و برنامه‌ریزی خود را دو چندان کند تا ازاین فضا و امکانات دانشجویان بهره لازم و کافی را در بخش‌های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی ببرند.


وی اظهار کرد: خوشبختانه این دانشگاه با این فضا و امکانات یکی از واحدهای مستعد در این حوزه است که می‌تواند در راستای سیاست‌های عالی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی و اجتماعی گام های اساسی و عملی با راه‌اندازی و فعال کردن کانون‌های مختلف در زمینه فرهنگی، قرآنی، اجتماعی، ورزشی و تشکل‌های مختلف بردارد که انتظار داریم با حمایت مسئولان دانشگاه و حوزه فرهنگی این امر محقق شود و دراین راستا این اداره کل از کلیه طرح‌های ابتکاری و دانشجو محور حمایت می‌کند.


حکمت با بازدید از قسمت های مختلف این دانشگاه از جمله مسجد و مجتمع فرهنگی، سالن آمفی تئاتر، دفاتر تشکل فرهنگی، اجتماعی فعال در دانشگاه، اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی این دانشگاه را موفق ارزیابی کرد و افزود: حمایت و تقویت این گونه برنامه‌ها از اولویت دانشگاه بوده و ما نیز دراین راستا حمایت لازم را از واحدهای دانشگاهی فعال در حوزه فرهنگی به عمل می آوریم.


مدیرکل برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی فرهنگی و هیئت همراه در ابتدای ورود به دانشگاه با حضور در کنار مزار مطهر شهدای گمنام یاد و خاطره شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته