دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1396 - 14:40
وزیر علوم:

زمینه دسترسی استادان به حقوق خود براساس قانون فراهم شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری، از مسائل مهم آموزش عالی کشور است و وزارت علوم نسبت به آن احساس تکلیف و مسئولیت ویژه‌ای دارد.
کد خبر : 233623

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر منصور غلامی در جلسه هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی شرکت کرد و از نزدیک در جریان نحوه بررسی پرونده‌های متقاضیان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور قرار گرفت.


او در این جلسه، با قدردانی از اعضای هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی، ابراز امیدواری کرد با دقت و امعان نظر اعضای هیات مرکزی جذب، زمینه دسترسی همه متقاضیان به حق و حقوق خود براساس قانون و موازین عدالت فراهم شود و افرادی که نمی‌توانند در اولویت جذب به عنوان عضو هیات علمی قرار گیرند، با شفافیت اقناع شوند.


در ادامه این جلسه، اعضای هیات مرکزی جذب با قدردانی از وزیر علوم برای تشکیل این نشست، حضور او را در هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی در روزهای آغازین تصدی مسئولیت وزارت علوم نشانه عنایت و توجه ویژه ایشان به امور اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی توصیف کردند.


در این نشست، همچنین دکتر محمدرضا رضوان‌طلب، رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، گزارش مختصری درباره اقدامات و دستاوردهای این مرکز به وزیر علوم ارائه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته