دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1396 - 08:41
‌مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در گفت‌وگو با آنا خبر داد:

200 کشته و 1500 مصدوم در کرمانشاه / توزیع 60 هزار تخته چادر بین زلزله زدگان

‌مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه آخرین آمار کشته‌های زمین لرزه 7.3 ریشتری شب گذشته را 200 نفر اعلام کرد و گفت: هم اکنون در حال توزیع چادرهای امدادی و آواربرداری هستیم.
کد خبر : 231087

‌رضا محمودیان، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به منطقه زلزله زده کرمانشاه اظهار کرد: براساس آخرین آمار تاکنون 200 نفر جان خود را از دست داده و 1500 نفر نیز مصدوم شدند


وی در مورد توزیع چادر و اقلام امدادی در این منطقه افزود: خوشبختانه از نظر تعداد چادر برای اسکان اضطراری مردم مشکلی نداریم و هم اکنون در حال توزیع 6 هزار تخته چادر بین مردم زلزله زده هستیم و هنوز درخواستی از مدیریت بحران صورت نگرفته است.


محمودیان در مورد آخرین وضعیت آواربرداری از این منطقه نیز گفت: از صبح امروز عملیات آواربرداری مناطق زلزله زده آغاز شده و ممکن است باتوجه به حجم آوار نیز به تجهیزات و خودروهای آوار برداری باشد که از استان‌های همجوار کمک خواهیم گرفت.


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه ادامه داد: از استان‌های همجوار نیز امکانات، آمبولانس، اقلام اساسی، چادر و ... دریافت کرده‌ایم و براساس آخرین اطلاعات بیشترین میزان خسارت و کشته و زخمی‌ها مربوط به شهرستان سرپل‌ذهاب است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته