دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد بوکان:

دانشجوی موفق از تمام امکانات و فضاهای دانشگاه استفاده می‌‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان دانشجویان را مدیران، متخصصان و کارشناسان آینده‌ساز کشور دانست و گفت: دانشجو موفق کسی است که از تمام ابعاد، امکانات و فضاهای دانشگاه استفاده کند تا در پایان تحصیلات به یک نیروی متخصص، متعهد و پاسخگو به جامعه تبدیل شود.
کد خبر : 229261

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر انور ضیائی در جلسه توجیهی ویژه دانشجویان جدید با حضور اعضای هیات رئیسه و کارشناسان مربوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، اظهار کرد: «از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب کردید خوشحالم و از خداوند متعال خواستارم که بتوانیم در حد توان، زیر ساخت‌های مورد نیاز برای تحصیل و رفاه شما عزیزان را تامین کنیم.»


وی افزود: «شما دانشجویان وارد محیط جدیدی برای علم آموزی شدید و مسیر سرنوشت شما به نوعی در این دانشگاه و در مراحل بعد از آن رقم خواهد خورد.»


ضیائی با بیان اینکه در صورت بروز هرگونه مشکلی در اتاق رئیس و معاونان به روی همه دانشجویان باز است، خواستار ارتباط بیشتر دانشجویان با مسئولان دانشگاه شد.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان نیز گفت: «ما در دانشگاه سعی می‌کنیم بهترین و امن‌ترین محیط را برای رشد و تربیت و حفظ روحیه نشاط دانشجویان فراهم کنیم و در کنار آن از دانشجویان انتظار داریم از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرده و چارچوب های قانونی دانشگاه را رعایت کنند.»


دکتر سلمان حمیدی افزود: «در این دانشگاه در کنار برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های ویژه فرهنگی با هدف تحکیم بنیان‌های فکری دانشجویان طراحی و اجرا می‌شود.»


حمیدی از کارشناسان مربوبط به حوزه های مختلف دانشگاه خواست به جایگاه تشریف بیاورند و به تشریح اطلاعات مورد نیاز درباره حوزه خود بپردازند و از دانشجویان خواست تا نظرات و سوالات خود را در این جلسه بیان کنند.


در این جلسه توجیهی کارشناسان آموزش، شهریه دانشجویی، صندوق رفاه، نظام وظیفه، بسیج دانشجویی و کارشناس فرهنگی حضور داشتند و اطلاعاتی درباره حوزه های خود در اختیار دانشجویان قرار دادند.


معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان هم بیان کرد: «دانشجویان با حفظ روحیه خودباوری و تقویت امید به آینده سعی کنید خوشبینانه به زندگی نگاه کنید. شما انسان با ارزشی هستید. نگذارید آدم‌هایی که ناامیدتان می‌کنند به طرف شما بیایند. تخصص بعضی‌ها آلوده سازی است.»


یدالله رشید به دانشجویان جدید توصیه کرد: «ورود به دانشگاه انتهای کار نیست بلکه دانشجویان برای جلوگیری از افت تحصیلی باید در دوران دانشجویی نیز به دنبال فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی باشند.»


سپس از طرف دانشجویان سوالاتی مطرح و از سوی کارشناسان مربوطه جواب داده شد. در پایان این مراسم از متین شجیعی دانشجوی مدال آور دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در مسابقه جهانی کیک‌بوکسینگ در کشور ایتالیا قدردانی شد. شجیعی با غلبه بر رزمی‌کارانی از کشور‌های فرانسه، بلژیک و اوکراین با کسب نشان طلای این مسابقات بر سکوی نخست استایل k-۱ جوانان قرار گرفته بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته