دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1396 - 15:00
سخنگوی جوانان حزب ندا:

ایجاد فضای تعامل میان جوانان احزاب از اهداف شاخه جوانان ندای ایرانیان است

سخنگوی شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان گفت: یکی از اهداف شورای شاخه جوانان ندا به‌وجود آوردن فضای تعاملی بین جوانان احزاب و تشکل‌­ها با نگرش‌­های مختلف در کنار یکدیگر است.
کد خبر : 226054


به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری آنا، علیرضا فرحانی‌نژاد از شروع به کار شورای شاخه جوانان خبر داد و با تقدیر از زحمات اعضای شورای سابق شاخه جوانان حزب و نوید مقدم، ریاست سابق آن شورا، به تشریح فعالیت های آتی پرداخت.


سخنگوی شورای شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان گفت: شورای شاخه جوانان مرکز قصد دارد فعالیت­‌های خود را در حوزه‌های آمورش و پژوهش، فرهنگی و اجتماعی، دانشجویی و سیاسی پیگیری نموده و از ظرفیت همه اعضای جوان که اکثریت حزب را تشکیل می‌دهند، استفاده کند.


فرحانی‌نژاد اضافه کرد: با توجه به تأکید مرام‌نامه حزب ندا در مورد پیشرفت و توسعه زندگی اجتماعی، شاخه جوانان در نظر دارد برنامه‌های ویژه‌ای- از جمله نشست‌ها و رویدادهای فرهنگی-اجتماعی - را در حزب و با حضور صاحب­نظران این حوزه برگزار کند.


وی افزود: رویکرد ما به سیاست و فرهنگ، رویکردی تدریجی، مستمر و گام‌به‌گام است؛ از این‌رو اهتمام ما به سیاست‌ورزی اصلاح‌طلبانه همان بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های قانونی برای اصلاحات مستمر و فراگیر ساختن اندیشه‌های مطلوب این جریان اجتماعی است.


سخنگوی شورای شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: راهبرد سیاست‌ورزی حزب ندای ایرانیان بر لزوم مشارکت داوطلبانه در فرآیندهای سیاسی و تأثیرگذاری بر قدرت و اداره حکومت و اجتماع و دوری جستن از نگرش‌های مبتنی بر تحریم و کناره‌جویی تأکید می‌کند. ما معتقدیم برای بهبود شرایط سیاست‌ورزی در ایران، بیش از هر چیز به گفتگو و افزایش تعاملات فردی و گروهی برای شکل‌گیری حوزه عمومی فعال و پویا نیازمندیم.


وی اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف شورای شاخه جوانان ندا به وجود آوردن فضای تعاملی بین جوانان احزاب و تشکل­ها با نگرش­های مختلف در کنار یکدیگر است. با توجه به فضای سیاسی­ای که در جامعه وجود دارد و با عنایت به علاقه جوانان و دانشجویان به کنش­های سیاسی و اجتماعی لازم است که نهادهای مربوطه و رسانه‌ها فضای مناسبی را برای حضور آنان و معرفی­شان به جامعه آماده سازند. توجه به جوانان باعث افزایش نشاط در سیاست خواهد شد؛ در ابتدای انقلاب بخش عظیمی از مدیریت دولتی ما را جوانان بر عهده داشته­اند و این جوانان بودند که پای انقلاب ایستادند و آن را ساختند.


عضو شورای شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان در ادامه گفت : یکی از مطالبات شاخه جوانان حزب ندا از دولت دکتر روحانی این است که از جوانانی که در ستادهای انتخاباتی ایشان در سال‌های 92 و 96 حضور داشتند، استفاده کرده و میانگین سنی مدیران کشور را جوان‌تر کند تا چرخه‌ی مدیریتی کشور در سال‌های آینده از حرکت نایستد و بتوان از نیروی موتور محرکه‌ی جوانان در کنار تجربه‌ی مدیران سابق بهره‌ی بیشتری کسب کرد.


فرحانی‌نژاد افزود: اساس کار ما بر پایه­ کار منظم و تشکیلاتی، کار فکری و مطالعاتی و همچنین پرهیز از رفتارهای هیجانی و احساسی می‌باشدو طبق این قاعده فعالیت­های خود را به صورت برنامه محور و در بازه­ زمانی مشخص در نظر داریم.


سخنگوی شورای شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان اظهارکرد: شورای شاخه جوانان ندا با حضور خانم‌ها کوثر فرهادی، زینب کارگر، نرگس مهری و آقایان علی کاظمی، امیرکشکولی، پیمان گویا، امیرحسین اسدبیگی، آرسام ضیایی، محمد جواد برزگر، علی چاهه، روح‌الله مکبری، کیومرث حکیمی، علیرضا فرحانی‌نژاد و به ریاست سیدسبحان تقوی تشکیل شده است و بنا به تصمیم اعضای شورا شاخه کوثر فرهادی به عنوان نائب‌رئیس، پیمان گویا به عنوان دبیر، علی چاهه مسئول واحد استان‌ها، امیر کشکولی معاونت دانشجویی، محمدجواد برزگر مسئول واحد مطالعات و پژوهش، امیرحسین اسدبیگی به عنوان مسئول واحد سیاسی، علی کاظمی مسئول واحد فرهنگی-اجتماعی و علیرضا فرحانی‌نژاد به عنوان سخنگوی شاخه جوانان فعالیت خواهند کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته