دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1398 - 12:55
استاندار اردبیل هشدار داد:

عزل در انتظار مدیران سوءاستفاده‌گر از بیت‌المال برای منافع شخصی

استاندار اردبیل گفت: مدیری که از بیت‌المال در راستای منافع شخصی و انتخاباتی استفاده کند عزل خواهد شد.
کد خبر : 380620

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو در دومین جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل که با حضور فرمانداران شهرستان‌های این استان تشکیل شد بر ضرورت بی‌طرفی کامل عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات تأکید و اظهار کرد: برگزاری سالم و بدون حاشیه انتخابات با حضور حداکثری مردم، مهم‌ترین تعهد وزارت کشور، ستاد انتخابات استان اردبیل و دست‌اندرکاران انتخابات به‌شمار می‌رود و دراین‌راستا معاونان، فرمانداران، بخشداران و رؤسای ادارات شهرستانی حق ندارند در برنامه‌ها و  نشست‌های تبلیغاتی نامزدها شرکت کنند.


وی اضافه کرد: نباید حواشی انتخابات، فرمانداران و مدیران را از تکلیف اصلی که همانا تحقق اهداف، برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌هایی نظیر ایجاد اشتغال و رونق تولید است، غافل کند.


استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به روند تقویت زیرساخت‌های صنعتی در استان اردبیل اشاره و مطرح کرد: ایجاد صنایع عظیم که نمود بیشتری خواهند داشت، در کنار واحدهای تولیدی متوسط، در برنامه‌ریزی ایجاد اشتغال استان قرار گرفته و آمادگی لازم برای تأمین زمین و زیرساخت‌های لازم، تسهیلات بانکی و صدور مجوزهای مورد نیاز را در این زمینه داریم و از سرمایه‌گذاران این بخش حمایت می‌کنیم.


بهنام‌جو از فرمانداران خواست تا ضمن بازدید منظم از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی شهرستان‌ها، نسبت به تعیین تکلیف طرح‌های راکد اقدام کنند.


وی از آغاز عملیات اجرایی اتصال خط راه‌آهن جمهوری آذربایجان به پارس‌آباد توسط طرف آذری خبر داد و تشریح کرد: اقدامات توسعه و تحول در تولید و وضعیت پرداخت حقوق کارکنان در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، نویدبخش تحول این بنگاه اقتصادی در شمال استان اردبیل است.


وی، خواستار برنامه‌ریزی بخشداران و دهیاران برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی شد و تصریح کرد: نهادهای فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی وظیفه دارند و دولت به تناسب اینکه در رأس و محور هماهنگی‌ها قرار گرفته، وظیفه و تکلیف بیشتری برعهده دارد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته