دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر سرتیپ آراسته:

بیش از ۹۰ درصد مردم ایران درگیر جنگ تحمیلی بودند

رئیس هیات معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: از ۳۶ میلیون نفر جمعیت ایران در زمان جنگ ۳۲ میلیون نفر مستقیم و موثر در جنگ حضور داشتند و این یعنی بیش از ۹۰ درصد مردم ما درگیر جنگ بودند.
کد خبر : 224990

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ ناصر آراسته در مراسم افتتاحیه سومین دوره معارف جنگ شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: فرماندهان شایسته قرارگاه پدافند هوایی خاتم انبیاء (ص) توانستند پدافند هواپایه را زمین پایه و در کنار آن به خوبی از پدافند هوا پایه استفاده و این علوم را بومی کنند که کار بسیار بزرگی است.


رئیس هیات معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: تاریخ دفاع مقدس تاریخ انسان‌ساز است و افرادی‌که در جنگ بودند، خود انسان‌ساز هستند و باید از این تجربیات بهره برد.


وی با تاکید بر انسان ساز بودن دفاع مقدس افزود: از ۳۶ میلیون نفر جمعیت ایران در زمان جنگ ۳۲ میلیون نفر مستقیم و موثر در جنگ حضور داشتند و این یعنی بیش از ۹۰ درصد مردم ما درگیر جنگ بودند. این تاریخ انسان ساز است و اگر دشمن جرأت تهاجم به ایران را ندارد به دلیل همین دفاع مقدس و تجربیات آن است.


آراسته با اشاره به شبهه افکنی‌های رسانه‌های بیگانه گفت: باید با کار فرهنگی و روشن‌گری مقابل این دشمنی‌ها ایستاد.


امیر آراسته با اشاره به دیدار صورت گرفته با فرمانده معظم کل قوا، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در آن دیدار فرمودند هنوز در انتقال تجارب جنگ کار بزرگی انجام نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته