دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1396 - 16:00
سردار مهری خبر داد:

اجرای طرح‌های ترافیکی در محورهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی

رئیس پلیس راهور ناجا از بازگشایی مرز خسروی و اجرای طرح‌های ترافیکی پلیس برای تسهیل تردد زائران به مرزهای مهران،‌ شلمچه، چذابه و خسروی از 8 آبان‌ماه خبر داد.
کد خبر : 224137

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار تقی مهری در پنجاه و نهمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی (اربعین) با اشاره به اینکه از سنوات گذشته با توجه به تجارب به دست آمده هماهنگی لازم بین دستگاه‌های امدادی و خدماتی، در خصوص بحث تسهیل در تردد برای زائران اربعین حسینی به وجود آمده است، اظهار کرد: تلاش می‌شود تا شرایط مناسبی برای افراد در سطح جاده‌های کشور مخصوصا محورهای منتهی به مرزهای شلمچه، چزابه، مهران و مرز خسروی که امسال بازگشایی شده است، انجام شود.


رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به استفاده از ظرفیت و امکانات همه دستگاه‌ها برای برگزاری مراسم اربعین، افزود: کمیته‌های مختلفی در سطح کشور فعال شده و بازدیدهای مکرری از مرزهای منتهی به کشور همسایه (عراق) به عمل آمده تا بتوانیم برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهیم.


مهری با بیان اینکه مرز خسروی امسال برای اولین‌بار است که بازگشایی شده است، عنوان کرد: باید تمهیدات لازم برای پارکینگ‌ها و مدیریت اتوبوس‌ها در این مرز انجام شود و در این زمینه تمهیدات لازم بین سایر دستگاه‌ها از جمله پلیس و وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است.


وی درخصوص احتمال بارش باران در ایام اربعین حسینی، توضیح داد: دو سال قبل ما در این زمینه دچار مشکل شده بودیم، اما امسال پیشنهاد دادیم که پارکینگ‌ها در مرزها آسفالت و سطح‌کوبی شوند تا به مشکلات سال‌های گذشته دچار نشویم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب