![راهاندازی زنجیره طراحی تا فروش زیورآلات توسط فناوران داخلی](/files/fa/news/1403/4/10/580381_139.jpg)
در گفتوگو با آنا مطرح شد؛
به گزارش گروه اقتصادی آنا از پایگاه اطلاعرسانی اتاق اصناف ایران، در شهریور ماه امسال یک هزار و۹۰۴ فقره شکایت توسط واحدهای بازرسی اصناف دریافت شد که۶۷ درصد در بخش کالا و ۳۳ درصد در بخش خدمات بود.
از مجموع شکایات دریافتی ۷درصد به صورت حضوری، ۹۱ درصد تلفنی و ۲درصد به صورت کتبی دریافت و رسیدگی شده است .
در عین حال پس از بررسی های معموله و ارزیابی کارشناسان تعداد یک هزار و ۸۸۲فقره شکایت قابل پیگیری تشخیص داده شد که برای رسیدگی و برخورد قانونی به ادارات و مراجع ذیربط ارسال شده است.
همچنین از کل شکایات قابل پیگیری۵ درصد منجر به رضایت شاکی، ۴۳ درصد متخلف،۴۷ درصد غیرمتخلف و ۵ درصد در دست بررسی است.
طبق گزارش واحد معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران، بیشترین عناوین تخلف مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی و عدم صدور صورتحساب است.
انتهای پیام/