دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1396 - 13:11
معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

اجرای طرح همیار پلیس برای دانشجو‌معلمان و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش، گفت: به دنبال آن هستیم که طرح همیار پلیس را برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در سطح ایده‌پردازی و برای دانشجومعلمان در سطح پژوهشی ادامه دهیم.
کد خبر : 218941

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی فیض، معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در برنامه اجرایی شدن قانون حمایت از معلولان و نابینایان، اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل و امنیت حمل و نقل قطعا یکی از عوامل آن فرهنگ ترافیک است.


معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: برای تغییر فرهنگی یکی از عناصر مهم دانش‌آموزان هستند چرا که بعدها به عنوان نیروهای اصلی جامعه حضور پیدا خواهند کرد و اگر قانونمدار باشند برای آینده کشور بهتر است و این در حالی است که دانش‌آموزان نسبت به خانواده‌های خود عامل تذکر و هشدار هستند.


فیض با اشاره به همکاری خوب آموزش و پرورش و پلیس راهور در طول این سال‌ها عنوان کرد: خیلی از کشورها از تجربه ایران استفاده کرده و طرح همیار پلیس را در کشور خود پیاده‌سازی کرده‌اند.


وی به جمعیت 10 میلیون همیار پلیس و 10 هزار فرهنگ‌یار پلیس در کشور پرداخت و گفت: نتیجه فعالیت‌های فرهنگی پلیس و راهداری و رسانه‌ها این شده که سیر صعودی تلفات جاده‌ای و ترافیکی کاهش یابد.


این مقام ارشد آموزش و پرورش در خصوص ادامه فعالیت طرح همیار پلیس، توضیح داد: ما امیدواریم که طرح همیار پلیس به سطوح بالاتر ارتقا یابد؛ بر این اساس برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نیز دنبال این هستیم که طرح همیار پلیس در سطح ایده‌پردازی دنبال شود.


وی افزود: در سطح دانشجو معلمان در دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت‌دبیر نیز طرح همیار پلیس را در حوزه‌های پژوهشی و مطالعاتی دنبال خواهیم کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته