دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1396 - 12:38

آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز عاشورا

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت آخرین وضعیت نقاط پر ترافیک پایتخت در ظهر عاشورا و حرکت دسته های عزاداری را تشریح کرد.
کد خبر : 217149

سرهنگ محمد رزاقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت اظهار کرد: با توجه به حضور دسته جات و عزاداری در ظهر عاشورا در معابر امکان انسداد موقتی برخی از معابر از سوی پلیس وجود دارد.


وی افزود: هم اکنون در محدوده میدان محمدیه به سمت شمال ابتدای خیام شمالی، تقاطع سرچشمه به سمت جنوب در خیابان مصطفی خمینی،‌ سه راه ورامین به سمت حرم عبدالعظیم حسنی، بلوار رسالت میدان شهید تهرانی مقدم، خیابان شریعتی از پل صدر به سمت شمال، خیابان کارگر مقابل مسجد امیر در مسیر شمال به جنوب، خیابان هنگام، میدان الغدیر به سمت شمال محدودیت ترافیکی مقطعی وجود دارد.


رزاقی یادآور شد: همچنین در خیابان‌های ری،‌مولوی، جمهوری اسلامی، مصطفی خمینی، هفده شهریور،‌سبلان و محدوده میدان منیریه نیز ترافیک قابل توجهی وجود دارد.


وی به عزاداران حسینی توصیه کرد: با توجه به اینکه دسته‌جات نباید وارد بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها شوند به عزاداران توصیه می‌کنیم هنگام عبور از عرض خیابان توجه کافی را داشته باشند و رانندگان نیز با توجه به پوشش تیره رنگ این افراد حتما با توجه کافی به مقابل و سرعت مطمئنه حرکت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته