دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1394 - 11:20
هاشمی عنوان کرد

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد (ع) واحد تبریز، نگین آذربایجان و کشور/ بیمارستانی الکترونیک مدیکال

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) گفت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد (ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، نگین آذربایجان و کل کشور خواهد بود.
کد خبر : 21526

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم پیش افتتاح این بیمارستان و جشن نیمه شعبان گفت: در این بیمارستان استانداردهای روز دنیا رعایت و مسلح و مجهز به تجهیزات پیشرفته بوده و به صورت الکترونیک مدیکال و بدون کاغذ اداره خواهد شد.


این مسئول افزود: نیروی انسانی متخصص و مجرب، تجهیزات و امکانات پیشرفته، بخش‌های ام آر آی، سی تی اسکن و رادیو تراپی، بخش های قلب،جراحی قلب و آنژیو گرافی از چشم اندازهای این بیمارستان در آینده نزدیک است.


وی تصریح کرد: با افتتاح این بیمارستان خدمات درمانی با کیفیت بالا به همشهریان ارائه شده و آموزش دانشجویان رشته های پزشکی نیز در این بیمارستان صورت خواهد گرفت.


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با توجه به نیاز استان و شهر به بخش های درمان بیماری های سرطانی کودکان تأکید کرد: بیمارستان زکریای دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز در عرض یک سال آینده به بخش های جراحی، داخلی و سرطانی اطفال تبدیل شده و با 40 تخت در خدمت بیماران خواهد بود.


وی گفت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد (ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز پسماندهای بیمارستانی را طوری امحا خواهد کرد که باعث آلودگی شهر نشده و بیمارستانی سالم و سبز باشد.


مراسم پیش افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و مراسم جشن نیمه شعبان عصر روز سه شنبه 12 خرداد در محل بیمارستان امام سجاد (ع) تبریز واقع در بلوار استاد شهریار،خیابان گلکار برگزار شد.


این بیمارستان عصر امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی افتتاح رسمی خواهد شد.


تأسیس و راه اندازی بزرگترین دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شمال غرب کشور در فاز اول با 120 یونیت، با ظرفیت پذیرش 55 دانشجوی دکترا و 120 دانشجوی بهداشت دهان و دندان از مهر سال جاری، تأسیس و افتتاح مهمانسرای بزرگ و 120 تخت خوابه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، اخذ مجوز مجتمع بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و همکاری با کشور عراق در تأسیس واحدی در شهرهای کربلا و اربیل و پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در راستای توریسم درمانی سه پروژه دیگر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته