دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1396 - 07:53
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ

افزایش 30 درصدی ترافیک صبحگاهی در پایتخت؛ ترافیک پرحجم در اکثر معابر شهر

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: با شروع آغاز سال تحصیلی و به دلیل آغاز سفرهای آموزشی، شاهد افزایش 30 درصدی ترافیک در سطح معابر پایتخت هستیم.
کد خبر : 214726

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ رازقی، با اعلام وضعیت ترافیکی پایتخت در صبحگاه اول مهر، اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک سنگینی در مسیرهای غرب به شرق بزرگراه همت از دهکده المپیک تا پل شیخ بهایی و در ادامه از گاندی تا مدرس، غرب به شرق حکیم از ستاری تا چمران، آزادراه تهران - کرج، یادگار امام از جنوب به شمال از خیابان صالحی تا بعد از پل همت، چمران از پل نصر به سمت شمال، نواب به سمت شمال از پل شهید چراغی تا بعد از تونل توحید، بزرگراه امام علی در مسیر جنوب به شمال از پل خاوران تا بعد از زین الدین، بزرگراه یاسمی در هر دو سمت، بزرگراه بابایی شرق به غرب، بلوار ارتش در محدوده میدان ارتش و بزرگراه زین الدین در مسیر غرب به شرق از امام علی تا بعد از پاسداران هستیم.


وی افزود: همچنین رانندگان در جریان باشند در مسیرهای داخل شهر نیز ترافیک پرحجمی در خیابان‌های آزادی، کارگر، شریعتی و ولیعصر(عج) شاهد هستیم.


سرهنگ رازقی از تحت پوشش قراردادن ترافیک اطراف مراکز آموزشی، توسط ماموران پلیس خبر داد و گفت: ماموران پلیس راهور تا زمانی که کار آموزشی مدارس آغاز شود و همه دانش‌آموزان در داخل مدرسه حضور داشته باشند، در اطراف مراکز آموزشی حضور خواهند داشت.


وی افزود: همچنین در پایان ساعت کار مدارس نیز، از قبل از زنگ خاتمه مدارس تا تخلیه کامل مدارس،‌ پلیس در اطراف مدارس حضور خواهد داشت.


تحت پوشش قراردادن مراکز آموزشی است و تا زمانی که کار آموزشی آغاز شود و مدارس شروع شوند، پلیس در این مراکز حضور دارند. در زمان تخلیه مدارس هم از قبل از زنگ پایان مدارس تا زمانی که مدارس تخلیه شوند حضور پلیس هست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته