دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1396 - 21:50
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی:

آغاز تربیت دانشجویان فلوشیپ و تخصصی رشته‌های پزشکی در دانشکده‌های علوم پزشکی آزاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: با تاکید دکتر ولایتی از امسال دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد در دوره‌های فلوشیپ و رشته‌های تخصصی به تربیت دانشجو می‌پردازد.
کد خبر : 214203

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در هفدهمین کنگره واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اظهار کرد:‌ بر اساس مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دستور صریح دکتر ولایتی ما اولین دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد را در تهران تاسیس کردیم.


وی افزود: این دانشگاه با تجمیع واحدهای داروسازی، دندانپزشکی و پزشکی و همچنین حدود 70 رشته محل ایجاد شد.


ابطحی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر در دانشکده دندانپزشکی واحد تهران نزدیک به 24 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند. بنابراین می‌توان گفت این دانشکده یکی از بزرگترین دانشگاه‌های علوم پزشکی آزاد است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: هدف از این تجمیع توانمندسازی و ارتقاء علمی دانشگاه آزاد است. همچنین ما قصد داریم با تجمیع این دانشکده‌ها بتوانیم دفاتر توسعه آموزش در دانشگاه را نیز ارتقاء دهیم که این امر یکی از مهم‌ترین اهداف دانشگاه است.


ابطحی با توجه به سخنان دکتر ولایتی مبنی‌بر اینکه دانشگاه آزد اسلامی باید در تربیت دانشجو در مقطع فلوشیپ و رشته‌های تخصصی وارد عمل شود، یادآور شد: دکتر ولایتی در بدو ورود به دانشگاه در اولین سخنرانی خود بر این موضوع تاکید داشتند بر همین اساس ما امسال دوره فلوشیپ ایمپلنت دندانپزشکی و PHD بافت را راه‌اندازی کردیم و در تلاش هستیم در رشته‌های تخصصی نیز وارد عمل شویم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب