دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1393 - 13:14

صبح امروز مسافران مترو، تاکسی گرفتند!

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه علت تاخیر امروز صبح در حرکت قطارهای متروی تهران را نقص فنی جزیی اعلام کرد و گفت: نقص فنی جزیی در خط 2 متروی تهران رفع شد. این در حالی است که مسافران در دو خط اصلی مترو مجبور به استفاده از تاکسی شدند.
کد خبر : 2142

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در حوالی ساعات 7 تا 8 صبح امروز مسافران متروی تهران در خطوط و ایستگاه‌های گوناگون با تاخیر در حرکت قطارها روبرو شدند. اتفاقی که باعث ازدحام جمعیت در ایستگاه‌ها و اعلام عدم حرکت مترو در این ایستگاه‌ها شد.


احسان مقدم، مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، درباره این تاخیر به خبرنگار آنا گفت: این اتفاق به خاطر یک نقص فنی کوچک در مجموعه متروی تهران بود، اما چون در ساعت پیک رفت و آمد شهروندان روی داد، مشکل ترافیک جمعیتی به‌وجود آمد.


یکی از مسافرانی که امروز ساعت هفت و 45 دقیقه صبح قصد داشت در ایستگاه متروی طرشت سوار قطار شود، به آنا خبر داد که تمام بخش‌های ایستگاه و حتی سالن بالا و راه‌پله‌ها پر از مسافران سرگردان بود و در ایستگاه با بلندگو اعلام می‌کردند که به علت نقص فنی مترو، مسافران باید از وسایل نقیله دیگر استفاده کنند که اغلب مجبور به استفاده از تاکسی شدند.


با این حال یک مسافر دیگر نیز امروز صبح از اتفاق دیگری در خط یک متروی تهران، در مسیر تجریش-کهریزک خبر داد و گفت: امروز صبح ساعت 8 و 30 دقیقه سوار مترو بودم که حرکت آن به خاطر نقص فنی متوقف شد. قطار در این زمان در فاصله دو ایستگاه خزانه و ترمینال جنوب متوقف شد و مسافران این قطار حدود 20 دقیقه را در ازدحام درون قطار به سر بردند.


مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه اعلام کرد که این حادثه نقص فنی در خط 2 متروی تهران یعنی مسیر میدان صادقیه-فرهنگسرا روی داده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته