دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1396 - 11:58
​رئیس پلیس راهور تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

​برخورد با سرویس‌های غیر مجاز مدارس/ ممنوعیت تردد خودروهای حمل کالا در دو هفته اول مهر

​رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به سازماندهی 17 هزار سرویس مدرسه در تهران اعلام کرد:‌ با سرویس‌های غیر مجاز پلیس برخورد کرده و علاوه‌بر جریمه در صورت لزوم به مراجع قضائی نیز معرفی می‌شوند.
کد خبر : 214104

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه مراسم استقبال از مهر با بیان اینکه پلیس با همکاری آموزش و پرورش، فرمانداری و شهرداری تهران فرآیندی را برای تایید صلاحیت سرویس‌های مدارس تعریف کرده است، گفت:‌ سرویس‌های مدارس هم از لحاظ سلامت فنی خودروها و هم از لحاظ صلاحیت فردی رانندگان مورد ارزیابی و تایید قرار گرفته‌اند و بنابراین هر گونه سرویس خارج از این دایره قابل قبول نیست.


وی تاکید کرد:‌ سرویس‌هایی که ساماندهی نشده‌اند یا به صورت شخصی به عنوان سرویس مدرسه فعالیت می‌کنند حتما از سوی پلیس با آنها برخورد می‌شود و علاوه‌بر جریمه در صورت نیاز به مراجع قضائی نیز معرفی می‌شوند.


مهماندار به اولیای دانش‌آموزان توصیه کرد که حتما از سرویس‌های دارای برچسب معتبر استفاده کنند و هرگز به سرویس‌های شخصی اعتماد نکنند.


وی اضافه کرد: 8 هزار و 200 راننده سرویس مدارس تا کنون توسط پلیس آموزش فرهنگی و ترافیکی دیده‌اند که سایر رانندگان نیز طی روزهای آینده آموزش‌ها را دریافت خواهند کرد.


آمادگی پلیس راهور برای تسهیل تردد هیات‌های مذهبی


رئیس پلیس راهور تهران از آمادگی پلیس برای کنترل تردد و تسهیل ترافیکی در دهه اول محرم خبر داد و گفت:‌ توجه به همزمانی بازگشایی مدارس و دهه اول محرم، علاوه‌بر اقدامات پلیس در طرح استقبال از مهر هماهنگی لازم برای تسهیل تردد و ساماندهی هیات‌های مذهبی نیز صورت گرفته است.


وی اضافه کرد: برای تکایا و ایستگاه‌های صلواتی کدهای شناسایی تعریف شده است تا مشکلی در خصوص ترافیک در این بخش ایجاد نشود.


رئیس پلیس راهور تهران در پایان گفت: طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در ابتدای مهر ماه تغییری نداشته و هر دو طرح از ساعت 6:30 صبح آغاز و طرح ترافیک در ساعت 17:00 و طرح زوج و فرد در ساعت 19:00 به پایان می‌رسد. همچنین تردد خودروهای توزیع بار و کالا از ساعت 5:30 صبح تا 10:30 صبح در دو هفته اول مهر ماه ممنوع است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته