دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1394 - 12:36

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برگزار شد.
کد خبر : 21403

به گزارش خبرنگار آنا، به درخواست دانشجویان و گروه مدیریت و به همت حوزه معاونت دانشجویی و همکاری دفتر فرهنگ اسلامی واحد بناب، جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت این دانشگاه با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و خانواده فارغ‌التحصیلان در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی واحد بناب برگزار شد.


دکتر احمد امیری سرپرست واحد بناب در این مرایسم با تبریک اعیاد شعبانیه به اهمیت علم آموزی اشاره کرده و گفت: خداوند متعال دل و جان انسان ها را با علم و دانش سرشته است و علم آموزی می تواند موجب تقرب هر چه بیشتر انسان به خداوند شود.


مدیرگروه رشته مدیریت نیز با ارائه عملکرد این گروه گفت: گروه مدیریت واحد بناب در تمامی مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکترای تخصصی دانشجو می پذیرد و یکی از قوی ترین گروه های مدیریت واحدهای دانشگاهی سراسر کشور است.


دکتر یحیی داداش کریمی، حمایت از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را وظیفه همه اساتید و دانشجویان دانسته و گفت: برای حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی مان که بر پایه های مقاومت، خود اتکایی، عزت نفس و همبستگی بین مسلمانان استوار است، نیازمند کار مضاعف هستیم تا بتوانیم به یک قدرت محکم در برابر استکبار و صهیونیسم که دشمن درجه یک مسلمانان و اسلام به شمار می آید تبدیل شویم.


قرائت شعر توسط دانشجویان، اجرای موسیقی و اهدای تندیس و لوح یادبود به اساتید و فارغ التحصیلان گروه از دیگر برنامه های این مراسم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته