دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1396 - 13:44
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب:

دانش‌پژوهان تمام همت خود را برای شکافتن مرزهای علم و دانش و فتح آینده به کار گیرند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب تاکید کرد که دانش‌پژوهان با تلاش مضاعف، تمام همت خود را برای شکافتن مرزهای علم و دانش و فتح آینده به کار گیرند.
کد خبر : 213773

به گزارش خبرنگار انا در پیام دکتر سیدعبدالله حجتی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید آمده است: بی تردید خداوند از آفرینش مخلوقات، اهدافی داشته و قطعاً یکی از این اهداف، کسب علم و دانش و بالا رفتن آگاهی انسان است. توجه به دانش و تشویق انسان ها به دانش افزایی در آموزه های دینی به وضوح دیده می شود و برای ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی افتخاری است که حدیث شریف «اطلبو العلم من المهد الی اللحد» بر تارک نشان این دانشگاه حک شده است.


فرا رسیدن ماه مهر، در واقع رسیدن بهار و روزی نو از برای دانش است. فرصت های گرانبهای عمر، چون ابرها در گذرند و بایسته است که همه دانش پژوهان با تلاش مضاعف، تمام همت خود را برای شکافتن مرزهای علم و دانش و فتح آینده بکار گیرند و در کنار آموزش های تخصصی، در طریق تزکیه و پالایش درون و حرکت در مسیر تکامل نیز اهتمام ورزند.


این جانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، آغاز سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه به ویژه دانشجویان جدید الورود، تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را خواهانم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته