دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1396 - 15:39

پیام فرهاد رهبر به دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان پیام داد.
کد خبر : 213714

به گزارش خبرنگار آنا، متن کامل پیام دکتر فرهاد رهبر به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
زگهواره تا گور دانش بجوی


فرزندان عزیزم، دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان
حال که به لطف الهی و کوشش و تاسی از سیره ائمه اطهار (ع)، دوره تحصیل خود را با اراده و توکل بر خدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با موفقیت سپری کرده اید، صمیمانه این توفیق و کامیابی را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم.


جای بسی خرسندی است که شما عزیزانم در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به کسب علم و دانش پرداخته اید، مسلما دانش‌آموختگی شما فرهیختگان نقطه شروع همت و تلاش برای آبادانی این سرزمین، زمینه ساز توسعه و تعالی علمی و فرهنگی کشور است.


امید است با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های تحصیل خود در دانشگاه آزاد اسلامی بتوانید زمینه پویایی و بالندگی، توسعه علمی و به تبع آن حل مسائل و مشکلات جامعه را به بهترین شکل ممکن فراهم کنید. بی شک این مهم در سایه تعهد و تلاش و مزین بودن به اخلاق اسلامی، محقق می شود.


در پایان ازخداوند متعال می خواهم شما فرهیختگان وارسته با تلاش و جرات علمی خویش بتوانید بستری فراهم سازید تا ایران اسلامی، روز به روز به کمال و تحقق آرمان های والای انقلاب و اسلام نزدیک شود و قله های علم و دانش جهان را فتح کند.


به گزارش آنا، جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اکنون در این واحد دانشگاهی با حضور جمعی از مسئولان و خانواده دانشجویان در حال برگزاری است و پیام دکتر رهبر در آن قرائت شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته