دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1396 - 14:54
رئیس فدراسیون دو ومیدانی در گفت و گو با آنا؛

پرداخت 25 میلیون تومان پاداش نقدی کم است؟/ شانس کسب مدال در ترکمنستان بالا است

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: در تاریخ دوومیدانی ایران تاکنون سابقه نداشته که مربیان دوومیدانی تا سقف 25 میلیون تومان پداش نقدی دریافت کنند.
کد خبر : 212029

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،سجاد مردای دونده طلایی ایران در بازی های آسیایی گوانگ جو مدتی در قامت مربیگری در فدراسیون دوومیدانی مشغول به فعالیت شده بود، مرادی که مسئولیت امیر مرادی و حسین کیهانی را برعهده داشت، در مسابقات قهرمانی آسیا حسین کیهانی شاگردش توانست به مدال خوش رنگ طلا برسد.مرادی اما صبح دیروز با انتقاد از فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد که دیگر حاضر به ادامه همکاری با این فدراسیون نیست چرا که فدراسیون دوومیدانی انگیزه ورزشکاران را از بین می برد.


مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در واکنش به اظهارات سجاد مرادی گفت:«‌ما برای ورزشکارانی که عنوان نایب قهرمانی را در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده‌اند مبلغ 30 میلیون تومان و برای نفرات سوم مبلغ 20 میلیون تومان پاداش در نظر گرفته ایم، ضمن اینکه مربیان آنها هم 50 درصد پاداش مدال آوران جایزه خواهند گرفت، من نمی دانم اگر فدراسیون قصدش از بین بردن انگیزه ورزشکاران است چه دلیلی دارد این پاداش را پرداخت کند.سجاد مرادی مربی حسین کیهانی در رقابت های قهرمانی آسیا بوده و او موفق به کسب مدال طلا شده بنابراین مرادی 25 میلیون تومان پاداش می گیرد.»


کیهانی تاکید کرد: «‌در تاریخ دوومیدانی ایران تاکنون سابقه نداشته که مربیان این رشته تا به این اندازه پاداش بگیرند اما نمی دانم چرا مردای این صحبت ها را عنوان کرده است. فدراسیون دوومیدانی در این مدت همه تلاشش را کرده تا ورزشکاران با انگیزه در مسابقات حضور داشته باشند.»


رئیس فدراسیون دوومیدانی در پایان به وضعیت ملی پوشان برای حضور در بازی های داخل سالن آسیا اشاره کرد و گفت:«خدا را شکر وضعیت همگی خوب است. تیم ایران با نه سهمیه به این رقابت ها اعزام می شود و شانس کسب مدال در این رقابت ها برای ایران بالاست. رضا قاسمی از مدعیان کسب مدال است، تفتیان هم مدت ها در مشهد اردو داشته و حدادی هم به صورت حرفه ای در این مدت کار کرده تا تیم ایران در این رقابت ها دست پر به ایران برگردد.


وی در مورد مربی تفتیان و قطع همکاری فدراسیون با او اظهار کرد:« فدراسیون هنوز با این مربی قطع همکاری نکرده است.طی بررسی هایی که داشتیم تفتیان با این مربی رکوردهای خوبی کسب نکرده اما هنوز مربی تفتیان است و قرار است بعد از مسابقات سالن داخل آسیا جلسه ای با او بگذاریم. برخی مدعی شده بودند که او مبلغ قراردادش را افزایش داده که این موضوع هم درست نیست.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته