دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1397 - 12:27
سجاد مرادی در گفتگو با آنا:

اردوی خارجی نداریم/ به کمبودهای مالی توجهی نمی‌کنیم

مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: این احتمال وجود دارد که سال آینده و قبل از مسابقات قهرمانی آسیا، در اردوی خارجی حضور یابیم.
کد خبر : 357355
سجاد مرادی.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا سجاد مرادی مربی تیم ملی دوومیدانی  درباره شرایط حاضر دوندگان ملی‌پوش و اردوهای آماده‌سازی پیش‌رو اظهار کرد: از اول تا چهارم اردیبهشت سال آینده مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در قطر برگزار می‌شود و چند ماه بعد از آن هم نوبت به مسابقات قهرمانی جهان در کشور قطر می‌رسد. فعلاً برنامه‌ریزی ما روی مسابقات قهرمانی آسیا است. بحث کسب سهمیه المپیک نیز مطرح است و به‌همین خاطر ملی‌پوشان روی این مسئله تمرکز کرده‌اند.


وی درباره اردوهای دوندگان گفت: اردوی نخست ما در یاسوج برگزار شد و اکنون نیز در کرمان اردوی دوم خود را برگزار کرده‌ایم. در حال حاضر در اواخر این اردو به‌سر می‌بریم و پس از آن باید برای اردوی سوم برنامه‌ریزی کنیم. فعلاً تصمیم درباره محل این اردو نگرفته‌ایم. اما این هفته در مورد محل و زمان اردو تصمیم‌گیری می‌کنیم و آن را به فدراسیون اطلاع می‌دهیم.


مربی تیم ملی دوومیدانی در این باره که چرا اردوهای خارجی در برنامه قرار ندارد، تصریح کرد: من خودم ترجیح داده‌ام که در ایران تمرین کنیم زیرا بودجه‌اش نیست و فعلاً هم در برنامه‌ریزی‌های‌مان قرار نداده‌ایم. اما احتمالاً بعد از عید یا قبل از المپیک در اردوی خارجی هم شرکت خواهیم کرد.


مرادی در این باره که آیا کمبود اردوهای خارجی سبب عدم شناخت دوندگان از رقبای خارجی نمی‌شود، اذعان کرد: زمانی‌که می‌دویدم برنامه‌ام این بود که دیگران نحوه دویدن خود را روی دویدن من تنظیم کنند و الان هم این روش را روی شاگردان خود اجرا می‌کنم. به‌همین خاطر در مسابقات سعی می‌کنیم طوری برنامه‌ریزی کنیم که ریتم دویدن به نفع شاگردان من باشد نه این‌که شرایط به‌سود رقبا باشد.


مرادی در خاتمه در رابطه با شرایط مالی و پاداش‌‌های فدراسیون برای ملی‌پوشان گفت: شرایط مالی و پاداش‌ها بد نیست. البته نسبت به زحماتی که مربیان و ورزشکاران می‌کشند شرایط خوب نیست. با این حال فدراسیون در حد وسع خود تلاش می‌کند. فدراسیون تا حالا در حق ما، کم‌کاری نکرده است اما در هر شرایطی و بدون توجه به مسائل مالی،  تمرینات را انجام می‌دهیم تا برای مسابقات آسیایی و جهانی به آمادگی برسیم.


انتهای پیام/4051/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته