دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1394 - 10:10

محک: اقدام ارزشمند جمع‌آوری درهای بطری پلاستیکی ارتباطی با ما ندارد و متعلق به گروه دیگری است

موسسه محک اعلام کرد: جمع آوری درهای بطری پلاستیکی ارتباطی با موسسه محک ندارد و حقوق مادی و معنوی این کار ارزشمند که برای تهیه صندلی چرخدار برای معلولان انجام می‌شود، متعلق به گروه دیگری است.
کد خبر : 21120

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، روابط عمومی موسسه محک اعلام کرد: به دنبال تماس‌ شهروندان با موسسه خیریه محک در رابطه با جمع‌آوری درهای بطری پلاستیکی و الزام این سازمان برای عمل به اصل پاسخگویی و برطرف کردن ابهام ذهنی ذیربطان، این موسسه اطلاعیه‌ای را درباره عدم ارتباط کمپین «جمع‌آوری درهای بطری پلاستیکی» با برنامه‌های خود، منتشر کرده است.


کمپین جمع‌آوری درهای بطری پلاستیکی، اولین بار در تبریز و به منظور تهیه صندلی چرخ‌دار از عواید فروش این محصول قابل بازیافت برای بیماران نیازمند این شهر برگزار شد.


متن این اطلاعیه به شرح زیر است:


یاوران گرامى کودکان مبتلا به سرطان
به تازگى شاهد پیامى در شبکه‌‌هاى اجتماعى هستیم که افراد را دعوت به جمع آورى درهای بطرى پلاستیکى و تحویل آن به مراکز تعیین شده جهت فراهم آمدن هزینه صندلى چرخدار براى معلولان نیازمند مى‌کند.


در چند روز اخیر تعدادی از این پیام‌ها افراد را به انجام این ایده به نفع محک تشویق و اعلام کرده‌اند که محک براى جمع‌آورى درهاى بطرى برنامه‌ریزى کرده است.


مؤسسه خیریه محک این حرکت ارزشمند که توسط بانوى جوانى در شهر تبریز با پیوستن به یک کمپین جهانی که هدف آن جمع‌آوری در بطری جهت تأمین هزینه‌های خرید صندلی چرخدار برای معلولین نیازمند بوده است را تحسین می‌کند و یاد آور می‌شود که آثار مادی و معنوی چنین اقدام ارزشمندی را تنها متعلق به گروه فوق دانسته و هدایت و تخصیص این منابع به محک و کودکان مبتلا به سرطان را خارج از اصول حاکم بر این مؤسسه می‌داند.


محک ضمن احترام به حقوق معنوى این اقدام از تمام نیکوکاران و خیرین دعوت مى‌کند که کلیه درهاى بطری پلاستیکى جمع آورى شده و کمک‌هاى خود در این خصوص را به مراکزى که مبدع این حرکت ارزشمند در نظر گرفته و از طریق رسانه‌ها و شبکه‌هاى اجتماعى اعلام نموده، اهدا کنند تا این اقدام از هدف اصلى خود، منحرف نشود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته