دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1396 - 16:57
براساس تصمیمات جدید هیات امنای دانشگاه آزاد:

افزایش شهریه گروه پزشکی اصلاح شد

موضوع افزایش شهریه دانشجویان گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه روز گذشته هیات امنای این دانشگاه به بحث و بررسی گذاشته شده و ابهامات بخشنامه مربوط به آن برطرف شد.
کد خبر : 203084

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا، عضو هیات رئیسه و مسئول امور رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی درباره تصمیمات جدید هیات امنای این دانشگاه درخصوص تعیین حداکثر شهریه دانشجویان گروه پزشکی گفت: با توجه به انعکاس نامناسب بخشنامه قبلی در مورد شهریه‌های داوطلبان گروه پزشکی که بیشتر ناشی از عدم شفافیت بخشنامه بود و با عنایت به ورود ریاست و هیات امنای دانشگاه آزاد به موضوع شهریه‌های داوطلبان گروه پزشکی، تمام نگرانی‌ها ورودی های سال 95 و قبل از آن و همچنین داوطلبان 96 برطرف شد.


صالح اسکندری با اشاره به تصمیم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه روز گذشته (22 مردادماه) افزود: برای داوطلبان گروه پزشکی سال 96 در شهرستان برای شهریه پایه و متغیر حداکثر 10 درصد افزایش شهریه خواهیم داشت و برای تهران 12 درصد افزایش شهریه لحاظ شده است. بر اساس این تصمیم، برای ورودی‌های گروه پزشکی سال 95 و قبل، افزایش شهریه پایه لحاظ نشده و فقط در شهریه متغیر 10 درصد افزایش خواهند داشت.


به گفته عضو هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، پردیس‌های خودگردان نیز 10 درصد افزایش در شهریه دارند و این درحالیست که پردیس‌های خودگردان در تهران برای سال 96 نیز 12 درصد افزایش شهریه داشته اند.


اسکندری تاکید کرد: با تصمیمات جدید هیات مدیره دانشگاه آزاد، در واقع حداکثر افزایش شهریه برای ورودی‌های جدید، 10 تا 12 درصد لحاظ شده و برای ورودی های سال 95 و قبل از آن در شهریه پایه افزایشی وجود نداشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته