دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1396 - 15:06

فراخوان مشمولان هیات علمی دانشگاه‌ها در مرداد ماه 1396

سازمان وظیفه عمومی ناجا، تمامی مشمولان عضو هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ پانزدهم مرداد ماه 1396 دریافت کرده‌اند، برای اعزام به خدمت فراخواند.
کد خبر : 198786

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی مشمولان عضو هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ پانزدهم مرداد ماه 1396 دریافت کرده‌اند، برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.


براساس این فراخوان، تمامی مشمولان فوق باید راس ساعت 8 صبح روز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه امسال در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.


لازم به ذکر است؛ این دسته از مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتی را در مرکز آموزش شهید "مدرس" سپاه سپری و پس از اتمام دوره آموزشی، در دانشگاه به کارگیرنده مشغول به خدمت خواهند شد.


افرادی که به هردلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، می‌توانند به یکی از نزدیک‌ترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس+10 ) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، براساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.


این فراخوان با اشاره به این مطلب که عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، افزود: مشمولان باید برگ‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه،کارت ملی و....را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته