دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1396 - 16:53
با حضور نخبگان علمی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور صورت گرفت

استقبال از پرچم بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند

همزمان با ایام میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و دهه کرامت، خادمان حرم آن حضرت با سفر به دماوند و همراه آوردن پرچم بارگاه ملکوتی‌ ایشان، فضای این شهر اسطوره‌ای را به بوی خوش بارگاه ملکوتی خواهر امام هشتم شیعیان عطرآگین کردند.
کد خبر : 198377

به گزارش خبرنگار آنا، در این حرکت شایسته و معنوی که با استقبال دانشگاهیان مواجه شد و در ابتکاری پسندیده مسئولان و جمعی از دانشجویان نخبه برگزیده باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، خادمان این حرم مطهر را همراهی کردند.



دکتر حسن غفوری فرد از چهره‌های مطرح و عضو هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر کریم زارع رئیس باشگاه و برخی از مسئولان شهر و دانشگاه آزاد فیروزکوه در ضیافت ناهار دانشگاه آزاد دماوند شرکت و پس از آن با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه با آرمان‌های بلند شهیدان تجدید عهد کردند.



دکتر محمود صفری رئیس دانشگاه آزاد دماوند در این گردهمایی با تبریک دهه کرامت و با اظهار خوشحالی از حضور پرچم بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) در واحد دماوند، گزارش کوتاهی از تاریخچه واحد و فعالیت‌های علمی پژوهشی آن ارائه داد.


غفوری فرد هم از کارگاه‌های فنی و سالن تربیت بدنی دانشگاه آزاد دماوند بازدید کرد و امکانات موجود را بسیار خوب و درشان دانشجویان دانست.



از زحمات دکتر صفری رئیس دانشگاه آزاد دماوند توسط دکتر زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان هم تجلیل شد.


این هیات علمی فرهنگی قبل از ورود به دانشگاه به دیدار آیت لله جوادی آملی در منطقه احمدآباد دماوند رفتند و از بیانات وی بهره‌مند شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته