دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1396 - 13:54

خانه‌نشینی 16 نفر در فدراسیون ژیمناستیک با حکم خانم رئیس

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در اولین اقدام خود 16 نفر از کارکنان فدراسیون ژیمناستیک را برکنار کرد.
کد خبر : 197455

به گزارش گروه ورزشی آنا، هفته گذشته زهرا اینچه درگاهی با 24 رای به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد، درگاهی البته پیشتر هم سابقه حضور در فدراسیون را داشت و به عنوان دبیر در این فدراسیون فعالیت می کرده و شاید همین موضوع باعث شد تا اهالی ژیمناستیک دوباره به او اعتماد کنند و سکان هدایت این فدراسیون را به این خانم بسپارند. درگاهی بعد از ورود دوباره به فدراسیون ژیمناستیک این‌بار در قامت رئیس، خیلی زود تصمیم گرفت تا تغییرات را در فدراسیون پیاده کند و به همین دلیل امروز تمامی اعضای فدراسیون ژیمناستیک را برکنار کرد. او با نامه ای تحت عنوان نامه تسویه، 16 نفر از مسئولان فدراسیون را برکنار و آنها را برای تسویه حساب به امور اداری فدراسیون ارجاع داده است.


این در حالی است است که برخی اعضای اخراج شده همگی سابقه کار طولانی کار اجرایی و فنی در فدراسیون را داشتند اما امروز طبق تصمیم خانم رئیس خانه نشین شدند، این لیست اخراجی از دبیر فدراسیون تا مقامات پایین دست را شامل می شود!


متن نامه رییس فدراسیون ژیمناستیک به ۱6 نفر از اعضای فدراسیون اینگونه بود:


" با سلام


با توجه به پایان قرارداد شما از تاریخ ۳۱ تیر ماه سال ۹۶ مراتب جهت استحضار ابلاغ می‌گردد.


لذا جهت تسویه حساب و انجام امور مربوطه به واحد امور اداری مراجعه نمایید."


این نامه به ۱۷ مسئول فدراسیون ژیمناستیک از جمله اسماعیل آقایی، محمد آذرپی سرمربی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان، حسن میرقائمی مربی تیم‌ ‌ملی جوانان، اسماعیل خرسندل مربی بدنسازی، شهرآشوب، محمدرضا کاظمی، اصغری، رضایی، رحمان گلزار، علی نصیری، خانم سروری نایب رییس بانوان، فتحی و ... ابلاغ شده است.


بعد از برکناری درگاهی اعلام کرد نیازمند این تغییرات اساسی بودیم چرا که افرادی در فدراسیون حقوق‌های کلان می گرفتند که به صورت پاره وقت یا قراردادی با این مجموعه فعالیت می کند از همین روی تصمیم به سبک سازی گرفتیم و تغییرات اساسی را ایجاد کردیم. درگاهی بلافاصله محسن سلیمانی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون و منیژه پازوکیان را به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون معرفی کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: ژیمناستیک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته