دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1396 - 08:58

بازدید از پشت صحنه‌های جذاب یک کتابخانه و موزه 80 ساله

چهارمین مرحله تور ویژه گردشگری «یک روز میهمانی در کتابخانه و موزه ملی ملک؛ صحنه و پشت صحنه»، با برگزاری نهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران، هم‌زمان با هشتادمین سال وقف این گنجینه بزرگ، در تاریخ‌های 7، 9 و 11 مرداد 1396 خورشیدی برگزار می‌شود. 
کد خبر : 196664

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، تور «یک روز میهمانی در کتابخانه و موزه ملی ملک؛ صحنه و پشت صحنه»، سفری در راه‌روهای زمان است؛ درهای پشت صحنه کتابخانه و موزه ملی ملک به این مناسبت و در چهارمین سال پیاپی، بر میهمانان گشوده می‌شود تا از آن بازدید کنند.


کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران خود را فرامی‌خواند در تالارهای موزه‌ای، کتابخانه‌ای و بخش‌های نادیده این گنجینه پای گذارده، زیبایی‌های تاریخ و فرهنگ این سرزمین را ببینید و بشنوید. «یک خاطره»، یادگاری از گشت‌وگذار در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی خواهد بود؛ خاطره‌ای ماندگار از قصه‌های زندگی آدم‌ها و تاریخ، رویدادها و تلخ و شیرینی روزهای سپری‌شده بر اشیایی که در گذر زمان، تاریخ را درنوردیده و به امروز رسیده‌اند.


تاریخ اجرای تورهای «یک روز میهمانی در کتابخانه و موزه ملی ملک؛ صحنه و پشت صحنه»، روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به تاریخ‌های 7، 9 و 11 مرداد 1396 خورشیدی از ساعت 9 تا ساعت 13 خواهد بود. هر تور، پذیرای 25 نفر خواهد بود و علاقه‌مندان به حضور در این تور می‌توانند از روز شنبه 31 تیر تا روز دوشنبه 2 مرداد 1396 خورشیدی از ساعت 9 تا 17 با شماره تلفن 09120858955 (خانم زارعی) تماس گرفته و نام خود را به عنوان میهمان تور بنویسند.


انتهای پیام/

برچسب ها: موزه ملک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته