دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آمار فروش گیشه؛

پیشتازی کمدی‌ها در گیشه ادامه دارد

در لیست آمار فروش گیشه در هفته‌ای که گذشت، دو فیلم کمدی «اکسیدان» و «نهنگ عنبر» به ترتیب با فروش 3 میلیاردی و 18 میلیاردی در صدر جدول فروش قرار گرفته‌اند.
کد خبر : 194859

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، آمار فروش گیشه در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:


فیلم سینمایی «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی به فروش 3 میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده است. در این فیلم که جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی و شقایق دهقان به ایفای نقش می‌پردازند؛ داستان نگار؛ نامزد اصلان، روایت می‌شود که بدون اجازه او و غیرقانونی به خارج سفر می‌کند. حالا اصلان به دنبال راهی برای گرفتن ویزای قانونی است تا بتواند نامزدش را برگرداند.


فیلم سینمایی «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌الله تا امروز 2 میلیارد و 420 میلیون تومان فروش کرده است. «رگ خواب» جدیدترین ساخته حمید نعمت الله است که در آن لیلا حاتمی و کوذوش تهامی بازی می‌کنند.


در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فیلم درباره یک زن است و در واقع اضمحلال زنی را در زندگی اش به تصویر می‌کشد.


فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم تاکنون 18 میلیارد و 340 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم با بازی مهناز افشار و رضا عطاران بخش دومی از نهنگ عنبر 1 است که داستان و مشکلات ازدواج ارژنگ و رویا را به تصویر می‌کشد.


فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری یک میلیارد و 970 هزار تومان فروخته است. اولین ساخته سینمایی احسان بیگلری با بازی شهاب حسینی، هنگامه قاضیانی و ناصر هاشمی که روزهای پایانی اکران خود را پشت سر می‌گذارد ماجرای یک بیمار دو قطبی است که نقش آن را شهاب حسینی بازی می‌کند.


فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده تاکنون بیش از دو میلیارد فروش کرده است. این فیلم با بازی فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت‌دوست، حسام نواب‌صفوی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی و آزیتا حاجیان داستان کاراکتری به اسم شیرین است که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می‌شود، به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آنهاست، که موفق نمی‌شود و به بحران می‌رسد. تلاش مجدد او برای برون رفت او از این بحران او را با چالش جدیدی رو به رو می‌کند.


فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی نیز به فروش 150 میلیون تومانی دست یافته است. در این فیلم آتیلا پسیانی، یکنتا ناصر، سحر قریشی و سیامک صفری به ایفای نقش می‌پردازند.


در خلاصه داستان این فیلم آمده است: قدم یک جوان ساده که برای کار از شهرستان به تهران آمده و در مغازه رحمت شاگردی می‌کند و عاشق مونس دختر رحمت شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته