دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1396 - 11:54
ملکی به آنا خبر داد:

نجات ۲۰ نفر از ساکنان مجتمع ۶۰ واحدی از میان دود و آتش در اتوبان شهید بابایی

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به آتش گرفتن یک دستگاه پژو در ساختمانی در اتوبان شهید بابایی گفت: ۲۰ نفر از ساکنان مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی که در میان دود و آتش محبوس شده بودند، توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.
کد خبر : 193762

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در اتوبان شهید بابایی اظهار کرد: ساعت 22:05 شب گذشته آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در اتوبان شهید بابایی، شهرک شهید بهشتی به سامانه 125 اعلام شد.


وی با بیان اینکه به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با نردبان هیدرولیکی، تشک نجات و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: محل حادثه یک مجتمع مسکونی 10 طبقه 60 واحدی بود، در طبقه همکف (پارکینگ) چند دستگاه خودرو وجود داشت که یک خودروی پژو پارس از ناحیه موتور دچار آتش‌سوزی شده و کاملا شعله‌ور بود.


به گفته ملکی،‌ همچنین بر اثر این حادثه به خودروهای جانبی نیز خساراتی وارد شده بود اما آتش‌نشانان اجازه شعله‌ور شدن سایر خودروها را ندادند.


وی با بیان اینکه بر اثر این حریق، دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فراگرفته بود و تعدادی از ساکنان در منازل خود محبوس شده بودند، عنوان کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به طبقات بالایی رفته و مشغول نجات افراد شدند، آتش‌نشانان تعدادی از ساکنان را به سطح پشت‌بام انتقال دادند و افرادی را از طریق راه‌پله‌ها خارج کردند.


سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: در نهایت در این عملیات بیش از 20 نفر از ساکنان ساختمان با کمک آتش‌نشانان بدون آسیب‌دیدگی خارج شدند و آتش‌نشانان در ساعت 00:39 بامداد امروز پس از مهار، اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محل حادثه به ایستگاه‌های خود بازگشتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته