دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تیزر نمایش« صبحانه در غروب» منتشر شد

تیزر نمایش «صبحانه در غروب» به نویسندگی و کارگردانی گلچهر دامغانی و تهیه کنندگی بابک قهرمانی منتشر شد.
کد خبر : 189795

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی این نمایش، پس از انتشار تیزر، نمایش «صبحانه در غروب » از پنجم تیرماه سال جاری درسالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.


به گفته کارگردان صبحانه در غروب ، نمایش سرگذشت دو سرباز و یک افسر را در روزی از روزهای سال 75 روایت می کند که سرنوشت ، آنها را در خانه مادری یکی از سربازان به هم پیوند می دهد و در این میان خاطرات عشقی دور از میان اتقاقات ریز و درشت هویدا می شود.


بر اساس این گزارش مجتبی پیرزاده، علی ثانی فر، شمسی صادقی، حسین فرضی زاد و سلما کریم عمری، در این نمایش هنرنمایی می کنند ومنوچهر شجاع به عنوان طراح صحنه و نور ،مصطفی مرادی طراح پوستر و بروشور ، هادی بادپا در مقام دستیار کارگردان و برنامه ریز، زهرا آقاپور منشی صحنه ، سید حمیدرضا صفوی مدیر صحنه ، سعید زارع دستیار طراح صحنه، سجاد ایران منش ساخت تیزر ،سپهر وکیلی تدوین و صداگذاری ،تایماز رضوانی عکس ، بهادر باستان حق مشاور رسانه ای ، غزل نهانی روابط عمومی و حمیدرضا جدیدی به عنوان مسوول تبلیغات مجازی با نمایش یاد شده همکاری می کنند. همچنین بابک قهرمانی تهیه کنندگی نمایش را برعهده دارد.


گفتنی است گلچهر دامغانی نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی، دانش آموخته ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.او همچنین دارای مدرک کارشناسی تحلیل و نقد سینما از دانشگاه سوربن پاریس و کارشاسی ارشد زیبایی شناسی از همین دانشگاه است.دامغانی پیش از مهاجرت به فرانسه در عرصه بازیگری و نویسندگی برای تئاتر و رادیو فعال بود و «صبحانه در غروب »دومین کار او در مقام نویسنده و کارگردان پس از بازگشتش به ایران است.


پیش فروش بلیت‌های نمایش در سایت تیوال آغاز شده و این نمایش از پنجم تیرماه هر شب ساعت 21:15 در تالار قشقایی اجرا می‌شود.


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

برچسب ها: تالار قشقایی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب