دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اولتیماتوم 48 ساعته استقلال به بازیکن ازبکی

باشگاه استقلال به سرور جبارف بازیکن ازبک خود اولتیماتوم داد تا ظرف چند روز آینده خودش را به باشگاه معرفی کند.
کد خبر : 189789

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، استقلال تهران در نقل و انتقالات نیم فصل سال گذشته سرور جبارف بازیکن ازبکستانی را جذب کرد اما به دلیل محرومیتی که از سوی فیفا برای این باشگاه بوجود آمد موفق نشد از این بازیکن استفاده کند و این بازیکن را به صورت قرضی راهی سپاهان کرد تا در فصل جدید و حل شدن مشکل محرومیتش بتواند او را دراختیار داشته باشد.


درپایان فصل و در حالی که آبی‌ها منتظر بازگشت جباروف به تیمشان بودند سپاهانی‌ها مدعی شدند که جبارف قراردادی با استقلال ندارد و مشغول مذاکره با این بازیکن هستند.


با این وجود استقلالى ها و مسئولان مربوطه سازمان لیگ نیز بارها طى مصاحبه هایی اعلام کردند که جباروف بازیکن استقلال است و بدون اجازه این تیم نمى تواند با تیم دیگرى مذاکره شود و قرارداد منعقد کند.


از این رو مدیران باشگاه استقلال از جباروف خواسته‌اند وضعیت خود را هر چه زودتر مشخص کند که این امر صورت نگرفت.در نهایت استقلالى ها در تماس با جباروف به او اولتیماتوم داده اند تا ظرف یکی دو روز آینده، موضع خود را در قبال همکارى یا قطع همکارى با این باشگاه را اعلام کند در غیر این صورت از این بازیکن به فیفا شکایت می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته