دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1396 - 16:14
در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان

دانشجوی مقطع ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نراق به همرزمان شهیدش پیوست

دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر : 187477

به گزارش خبرنگار آنا،‌ حاج رمضانعلی آقابیکی آرانی، جانباز جنگ تحمیلی و دانشجوی مقطع ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شب ضربت خوردن مولا علی(ع) به همرزمان شهیدش پیوست.


وی از سرداران دفاع مقدس و خیران عرصه سلامت روان کشور بود و ایجاد یک درمانگاه توانبخشی معلولان لاله در کاشان از خدمات ماندگار این مهاجر الی الله است.


آقابیکی متولد بیست و دوم بهمن ماه41 بوده و بیش از شش سال سابقه حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را داشته و با عضویت در کانون وکلا در رشته حقوق ثبت و اسناد (ورودی 93) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق تحصیل می‌کرد.


دانشجوی مقطع ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق به خاطر عوارض شیمیایی دوران دفاع مقدس و پس از حدود دو سال نقاهت صبح امروز در بیمارستان محب کوثر سلام الله علیها تهران به جمع همرزمان شهیدش پیوست.


مراسم تشییع آن عزیز سفرکرده فردا بیست و پنجم خرداد از ساعت 18 از میدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارالشهداء آران و بیدگل به سمت آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی علیه السلام به روی دست مردم روزه دار تشییع و در شب شهادت مولایش علی در جوار فرزند امام علی علیه السلام در کنار یاران شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته