دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی رابطه اقتصاد مقاومتی با مردم، رسانه‌ها و روابط‌ عمومی‌ها

رابطه بین مردم، رسانه‌ها و روابط عمومی با اقتصاد مقاومتی در قالب سه بخش مجزا طی «سمینار تبیین نقش روابط عمومی ها در اقتصاد مقاومتی» بررسی می‌شود.
کد خبر : 187144

به گزارش گروه فرهنگی از روابط‌عمومی سمینار، سیدرضا نقیب السادات دبیر سمینار تبیین نقش روابط عمومی ها در اقتصاد مقاومتی با اعلام این مطلب گفت: در بخش اول تحت عنوان "مردم و اقتصاد مقاومتی" سه صاحبنظر اقتصاد ، به تبیین نقش مردم در اقتصاد مقاومتی خواهند پرداخت و در بخش دوم نیز با عنوان "رسانه ها و اقتصاد مقاومتی" سه صاحبنظر و مدیر رسانه نقش رسانه ها را در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی تبیین می کنند.


وی افزود: در بخش دوم که بخش مهم سمینار است، سه مدرس و صاحبنظر روابط عمومی، به بررسی نقش روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی می‌پردازند.


نقیب‌السادات با اشاره به اینکه پس از پایان کار سه بخش مذکور، جمع بندی سمینار و قطعنامه نهایی صادر خواهد شد افزود: این سمینار روز چهاردهم تیر ماه در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس با حضور 300 تن از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور برگزار خواهد شد.


دبیر سمینار بررسی نقش روابط عمومی‌ها در اقتصاد مقاومتی همچنین با بیان اینکه 13 تیر دو کارگاه آموزشی برای ارتقای مهارت دست اندرکاران روابط عمومی ها در زمینه اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: نقش روابط عمومی در پیشبرد امر اقتصاد مقاومتی راهبردی است و روابط عمومی ها با داشتن ماموریت روشن، در کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بهتر عملخواهند کرد.


علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت این دبیرخانه تماس برقرار کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب