دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1396 - 11:46
مدیرعامل پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با آنا؛

تیم کوچکی نیستیم که داوران علیه‌مان سوت بزنند/ محال است جایی خارج از جم بازی کنیم/ تارتار امتحان خود را پس داده

مدیرعامل پارس جنوبی جم گفت: تارتار امتحانش را پس داده و با رساندن پارس جنوبی به لیگ برتر نشان داده که می‌تواند این فصل هم  در لیگ برتر موفق باشد.
کد خبر : 186675

بهرام رضاییان در خصوص اینکه تیم پارس جنوبی جم مهم‌ترین هدفش در اولین تجربه‌اش در لیگ برتر چیست، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «خوشبختانه ما وسیله‌ای شدیم تا استان بوشهر بار دیگر در لیگ برتر صاحب نماینده شود. بدون تردید خواسته مردم استان ما این است که در وهله اول خودمان را در لیگ برتر تثبیت کنیم و بعد از آن هم تلاش کنیم تا رتبه‌ای تک‌رقمی را به‌دست آوریم.»


او درباره اینکه مشکلات مالی یکی از عواملی بود که باعث سقوط شاهین بوشهر به لیگ آزادگان شد و تیم پارس جنوبی در این زمینه دچار مشکل هست یا نه، بیان کرد: «هر تیمی شرایط مخصوص به خود دارد و ما فقط به تیم خودمان فکر می‌‌کنیم. الحمدلله ما مشکل مالی نداریم و در طول فصل می‌توانیم هزینه‌های تیم را تامین کنیم.»


مدیرعامل پارس جنوبی جم درباره جذب بازیکنان جدید تیمش اظهار داشت: «ما تمامی بازیکنانی که مدنظر سرمربی تیم بود را به پارس جنوبی آوردیم و مسائل فنی را کاملا در اختیار مهدی تارتار قرار داده‌ایم. او خودش را در لیگ آزادگان ثابت کرده و با همان جدیت هم در لیگ برتر به کار خود ادامه می‌دهد. تارتار امتحانش را پس داده و با رساندن پارس جنوبی به لیگ برتر نشان داده که می‌تواند این فصل هم در لیگ برتر موفق باشد. امیدوارم که او بتواند تیمش را در قالب یک تیم مدعی در لیگ برتر ثابت کند.»


وی درباره استفاده از بازیکنان بومی در ترکیب اصلی تیم پارس جنوبی بیان داشت: «ما با بازیکنان بومی زیادی قرارداد بستیم و امیدواریم که آنها بتوانند خود را در لیگ برتر نشان دهند. البته بازی کردن تمامی بازیکنان بسته به نظر تارتار است و مسائل فنی در اختیار سرمربی خواهد بود. با شناختی که از تارتار دارم، یقین دارم که او به بازیکنانی که شایستگی بازی کردن داشته باشند، میدان می‌دهد و این وظیفه هر بازیکنی است که با تمرینات خوب و ثابت کردن آمادگی‌اش برای حضور در ترکیب تیم خودش را به سرمربی تیم تحمیل کند.»


رضاییان درباره اینکه بازی‌های تیم پارس جنوبی این فصل در جم یا در بوشهر برگزار می‌شود،‌تصریح کرد: «ورزشگاه ما تغییر نمی‌کند و در همان ورزشگاه 15 هزارنفری جم که سال گذشته بازی کردیم، دیدارهای‌مان را ادامه می‌دهیم. محال است اجازه دهیم بازی‌ها در بوشهر یا جایی خارج از جم برگزار شود. ما تمامی خواسته‌های سازمان لیگ را عملی کرده‌ایم و شرایط فراهم است تا بازی ها بدون مشکل در جم برگزار شود.»


مدیرعامل پارس جنوبی جم در واکنش به این مسئله که داوران در سال‌های گذشته اشتباهات سهوی زیادی درخصوص تیم‌های کم نام‌ونشان داشته‌اند، تصریح کرد: «با توجه به شناختی که از دپارتمان داوری و شخص کامرانی‌فر دارم، غیرممکن است اجازه دهد داوران دچار اشتباهات تاثیرگذاری شوند که سرنوشت تیم‌ها را تغییر دهد. ما تیم کوچکی نیستیم که بگذاریم داوران بر علیه ما دچار اشتباه سهوی شوند. امیدوارم در این فصل کمترین اشتباهات داوری را ببینیم تا هیچ تیمی متضرر نشود.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته