دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1394 - 08:03
اسکندری در گفت‌وگو با آنا:

سال گذشته بیش از ۹۵ میلیارد ریال وام به دانشجویان واحد تهران مرکزی پرداخت شد

به همت صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی مبلغ ۹۵ میلیارد و پانصد میلیون ریال وام دانشجویی به هفت هزار و ۳۸۳ نفر از دانشجویان واحد تهران مرکزی اعطاء شد.
کد خبر : 18652

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی با هدف حمایت از دانشجویان، اقدام به پرداخت بخشی از شهریه دانشجویی در قالب انواع وام‌های شهریه و کمک هزینه از بودجه واحد یا از طریق جذب بودجه آموزش عالی در سال ۹۳ کرده است.


دکتر نصرالله اسکندری افزود: در سال ۹۳ موفق به اخذ مجوز سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای معرفی بیش از یکهزار نفر از دانشجویان مقاطع کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکتری به بانک ملی جهت دریافت تسهیلات نیز شده‌ایم.


اسکندری گزارشی اجمالی درباره چگونگی و نحوه پرداخت انواع وام‌های دانشجویی ارائه داد و گفت: در سال گذشته به ۷ هزار و ۳۸۳ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از محل بودجه واحد دانشگاهی به مبلغ ۷۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و از بودجه آموزش عالی به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال وام دانشجویی شامل: وام شهریه، کمک هزینه تحصیلی، ازدواج، اجاره مسکن و وام ضروری اعطاء شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته