دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرتضی شایسته: اکران «ویلایی‌ها» همچنان ادامه دارد

مرتضی شایسته، پخش‌کننده فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی گفت: «تا زمانی که شورای صنفی نمایش اجازه بدهد اکران این فیلم ادامه خواهد داشت.»
کد خبر : 186058

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، در چند ساعت گذشته در فضای مجازی خبری مبنی بر پایان اکران فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» تا 24 ساعت آینده منتشر شد.


این خبر در حالی در فضای مجازی منتشر شد که هفته گذشته در کش و قوس پایین آوردن «ویلایی‌ها» که با اعتراض عوامل تولید آن روبه‌رو شد، شورای صنفی نمایش با هماهنگی انجام شده با تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم سینمایی «رگ خواب» (که قرار است پس از اتمام اکران «ویلایی‌ها» جایگزین آن شود)، تصمیم گرفت اکران فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.


همین تناقض سبب شد تا با مرتضی شایسته، مدیر عامل موسسه سینمایی هدایت فیلم و پخش‌کننده فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» تماس بگیریم و از این صحت این ماجرا با خبر شویم.


مرتضی شایسته درگفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا و در پاسخ به این شایعه اعلام کرد: «اینکه برخی افراد در فضای مجازی اعلام کرده‌اند که فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» تا 24 ساعت آینده بیشتر روی پرده سینماها نیست را تکذیب می کنم چرا که اصلا این خبر صحت ندارد.»


وی ادامه داد: «بیش از این قرار بر این بود تا پایان ماه رمضان این فیلم در سینماها حضور داشته باشد و اکنون هم اعلام می‌‌کنم که تا زمانی که شورای صنفی نمایش اجازه بدهد اکران فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» ادامه خواهد داشت.»


این تهیه‌کننده عنوان کرد: «تا به امروز با تمام حاشیه‌هایی که برای این فیلم به وجود آمده است اما به خوبی دیده شده و مورد توجه مخاطبان هم قرار گرفته است. البته ناگفته نماند که فروش قابل قبولی را داشته است.»


فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» قصه خانواده‌های فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله‌ای است که همراه نوه‌هایش وارد مجموعه ویلاها می‌شود. الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می‌شود همه نگران این می‌شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرماندهان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می‌آید تا بچه‌های خود را به خارج از کشور ببرد.


در این فیلم ثریا قاسمی، طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، علی شادمان و صابر ابر به ایفای نقش می‌پردازند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته