دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1396 - 15:51

برگزاری مراسم افطاری در منطقه 7 با حضور ایتام

معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه 7 از برگزاری برنامه‌های افطاری ساده و توزیع افطار و تکریم ایتام در سطح منطقه همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر : 183478

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: اجرای برنامه سفره مهربانی با محوریت شناسایی ایتام، فقرا و تکریم محرومان با توجه ویژه به مددسراها، خانه‌های کار و زندگی (بهاران)، برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب در تمامی مراکز شهربانو منطقه از جمله خدماتی است که به شهروندان ارائه خواهد شد.


وی یادآور شد: برگزاری جشن فاخر سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و برگزاری مراسم لیالی قدر در مساجد منتخب، برپایی دو جشن با عنوان جشن مغفرت به مناسبت عید سعید فطر نیز در اولویت‌های اجرایی این معاونت به مناسبت ماه مبارک رمضان قرار دارد.


معاون شهردار منطقه 7 بیان کرد: ماه مبارک و پرفیض رمضان، ماه رمضان خود سازی، بازگشت و تعبیر دیگر ماه آشتی با خدا بوده و فرصت مناسبی است که انسان فارغ از مسایل دنیوی با خود خلوت کند و به اعمال خویش نگاهی بیاندازد.


وی خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه با فضیلتی است که در آن انسان می‌تواند تغییر بسزایی را در امور دنیوی و اخروی داشته باشد، از همین رو مجموعه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 ویژه برنامه‌هایی را برای شهروندان در این ماه تدارک دیده است.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 در تشریح برنامه‌های اجرایی منطقه در ماه مبارک رمضان به برگزاری غبارروبی مساجد سطح منطقه، برگزاری ادعیه خوانی در جواز مزار شهدا، اجرای برنامه‌ها با محتویات قرآنی و جلسات حفظ، قرائت و تفسیر در مساجد و سرای محلات اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره و مسابقات ورزشی تحت عنوان جام رمضان، برگزاری تورهای زیارتی امام زادگان، بقاع متبرکه و مزار مطره شهدای گمنام، برگزاری کلاس های معرفتی در محلات و مراسم سخنرانی در مساجد منطقه از دیگر برنامه های این معاونت است.


انتهای پیام/

برچسب ها: افطاری ایتام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته