دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1396 - 12:37

فرمانده پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل معرفی شد

جلسه ای با حضور مسئولان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار و اباصلت امیری به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید مرادی کارکنان این واحد دانشگاهی معرفی شد.
کد خبر : 183016

به گزارش آنا، در حکم فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان به اباصلت امیری آمده است: امید است با اعتماد مطلق به خدای متعال، پیروی از فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام، رعایت سلسله مراتب فرماندهی و توجه به اساس سپاه که بر پایه احساس تکلیف، حرارت دینی و شور انقلابی، شور و عشق به اسلام و امام، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید.


امیری در باره تاسیس بسیج کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اظهار کرد: بسیج کارمندان 5 آذر سال 1358 با فرمان حکیمانه و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سراسر کشور تشکیل و با حضور گسترده و باصلابت، خود را در دفاع مقدس عینیت بخشید.


وی اظهار کرد: کارمندان بسیجی نیز در طول دفاع مقدس مثل سایر اقشار در دفاع از کیان میهن اسلامی 21000 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.


وی افزود: صبغه اعتقادی و معنوی و با رسالت حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و با بهره گیری از شیوه مدیریت اسلامی و انقلابی توانسته است در طول بیش از سه دهه عمر با برکت خود با عنوان بسیج کارمندان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و امنیتی از نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت و حراست کند.


امیری بیان کرد: پایگاه های مقاومت بسیج کارمندان به عنوان اجرایی ترین بخش تشکیلاتی سپاه و سازمان بسیج مستضعفین، مسئولیت و رسالت مهم و سنگینی را در امر جذب، سازماندهی، آموزش و حفظ انسجام بسیجیان برای تحقق اهداف خود بر عهده دارند.


وی گفت: امید است با حضور همکاران مومن و معتقد با فعالیت های فرهنگی با رویکرد عمق بخشی به انقلاب اسلامی و به ویژه اجرای نظام تربیتی بسیج و پوشش صالحین برای همکاران بسیجی و انسجام کامل سلسله مراتب شجره طیبه صالحین با محوریت خودسازی و رفتارسازی و نیز امر به معروف و نهی از منکر بر اساس اخلاق اسلامی از هر جهت مورد احترام و تربیت با سبک زندگی اسلامی، زمینه ای را برای خدمات صادقانه و تکریم ارباب رجوع و خدمت گزاران فراهم کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته