دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1400 - 15:49
غلامی تأکید کرد؛

بسیج، محوری عملیاتی برای رشد و پیشرفت کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان قم بسیج را مصداق بارزی از وحدت و برادری برشمرد و تأکید کرد: بسیج محور عملیاتی برای تحقق رشد و پیشرفت است.
کد خبر : 622656
رضا غلامی جمکرانی



رضا غلامی جمکرانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در قم به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج فقط یک اسم و جایگاه سازماندهی شده نیست؛ بلکه درخت تنومندی است که با عمل به سخنان امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب همچنان استوار است و روزبه‌روز پایدارتر می‌شود؛ بنابراین امروز ارتش ۲۰ میلیونی از منظر امام‌خمینی‌(ره) به وضوح در همه عرصه‌ها تحقق یافته و شاهد هستیم که بسیج مستضعفان به تشکلی پویا برای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی تبدیل شده است.




بیشتر بخوانید:


تشکیل قرارگاه تاکتیکی مقابله با جنگ نرم با شورایی راهبردی از متخصصین در بسیج کارکنان آموزش عالی




وی با بیان اینکه بسیج مصداق بارزی از وحدت و برادری است، افزود: امروز در این سازمان مرد و زن در کنار یکدیگر در تلاش هستند تا با پیروی از یک آرمان برای برون‌رفت از مشکلات تلاش کنند و عرصه‌های گوناگون را درنوردند، یکی از عرصه‌هایی که بسیج به‌ویژه در سازمان‌ها و ادارات می‌تواند نقش‌آفرین باشد در حوزه حمایت و صیانت از حقوق و تکالیف کارکنان است.


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان قم بیان کرد: بسیج کارکنان می‌تواند با پایداری و حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در بعد درون‌سازمانی به مسائل و امور کارکنان و اعضای خود توجه کند و به عنوان بازویی مشورتی در کنار مسئولان و مدیران ارشد سازمان هم‌افزایی و همکاری داشته باشد.


این مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم بیان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس «بسیج» یک سازماندهی دفاعی برای مقابله با دشمنان انقلاب بود، اکنون یک محور عملیاتی برای تحقق‌بخشی به مقوله پیشرفت و رفع مشکلات جامع در همه عرصه‌هاست که مصداق عینی آن را در عرصه سلامت و مقابله با کرونا به‌ویژه در این استان شاهد هستیم.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته