دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1396 - 17:01

تفاهم‌نامه همکاری وزارت علوم و بانک گردشگری منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری وزارت علوم و بانک گردشگری برای توسعه تعامل‌ها و همکاری‌های متقابل به امضای دکتر حسین عسکریان ابیانه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و دکتر مهدی رضایی معاون امور مالی بانک گردشگری رسید.
کد خبر : 180372

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، موضوع تفاهم‌نامه وزارت علوم و بانک گردشگری ارتقای سطح همکاری متقابل از طریق اعطای تسهیلات ریالی و افزایش حجم عملیات مالی در حساب‌ها، شرکت‌ها و گسترش بسترهای مناسب برای ارائه خدمات ویژه بانکی و سرمایه‌گذاری مشترک و مدت اجرای آن ۵ سال است.


براساس این گزارش، حمایت مالی از پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی دوره کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه‌های بانکی و اقتصادی، استفاده استادان و کارکنان دانشگاه‌ها و وزارت علوم از تسهیلات بانکی و افتتاح انواع حساب‌های بانکی ریالی و ارزی از جمله تعهدات بانک گردشگری در این تفاهم‌نامه است.


همچنین براساس این تفاهم‌نامه، وزارت علوم متعهد می‌شود همه یا بخشی از حساب‌های خود را نزد بانک گردشگری افتتاح کند و همه یا بخشی از حقوق ماهیانه کارکنان را از طریق این بانک پرداخت کند.


همچنین تشویق و ترغیب کارکنان و پیمانکاران طرف قرارداد وزارت علوم برای افتتاح حساب در بانک گردشگری از جمله تعهدات وزارت علوم در این تفاهم‌نامه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته