دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1396 - 11:50

آرامش بر بازار پلی پروپیلن‌ها حکمفرماست

مسئول تنظیم بازار دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: همزمان با از سرگیری تولید پلی پروپیلن از سوی مجتمع نوید زرشیمی برخی کمبود های این محصول در بازار مرتفع می شود.
کد خبر : 180222

به گزارش گروه اقتصادی آنا از نیپنا،مرضیه طهماسبی مسئول تنظیم بازار دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی اظهار کرد: تولید پلی پروپیلن از سوی شرکت نوید زرشیمی در هفته جاری از سرگرفته شده است و بازار بزودی دارای وضعیتی پایدار خواهد شد.
وی با بیان اینکه قرار است که زمان اعلام قیمت های خرداد ماه تغییر کند، گفت: قیمت ها در هفتم و نیز بیست و یکم خرداد ماه اعلام خواهد شد و چهاردهم خرداد اعلام قیمت نخواهیم داشت.


مسئول تنظیم بازاردفترصنایع پایین دستی پتروشیمی با بیان این که بطور کامل تحولات بازار را رصد می کنیم اظهار کرد: قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و بر اساس فرمول و با در نظر گرفتن تمامی موارد قانونی تعیین و اعلام می شود.
وی پیشتر نیز با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفته بود: همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی اتحادیه های تامین نیاز و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازارهای مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد.


انتهای پیام/

برچسب ها: پلی پروپیلن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته