دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1394 - 17:18

افتتاح همایش ملی بازاریابی ورزشی با همکاری واحد تهران مرکزی

همایش ملی بازاریابی ورزشی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در آکادمی ملی المپیک با حضور استادان و خبرگان ورزشی آغاز به کارکرد.
کد خبر : 18001

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم افتتاحیه اولین دوره همایش ملی بازاریابی ورزشی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک در سالن سلمان فارسی مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد. در این همایش که به مدت ۲ روز برگزار می‌شود، حمید سجادی و مهدی خلیلی به عنوان مدرس، مباحث مربوط به بازاریابی ورزشی را در قالب کلاس‌های آموزشی ارائه خواهند کرد.


رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: کمیسیون بازاریابی ورزشی به عنوان یک بخش مهم و موثر در امر ورزش ۱۴ سال پیش در آمریکا تاسیس شد و ما نیز امسال نخستین دوره این همایش را طی ۲ روز برگزار می‌کنیم.


کیومرث هاشمی افزود: انتظار داریم که این همایش در امر ورزش قهرمانی و همگانی و همچنین تامین منابع مالی بتواند به بخش‌های ورزشی کمک کند تا وابستگی و استفاده از منابع دولتی در ورزش کمتر از گذشته باشد و بخش‌های ورزشی به خودکفایی در تامین منابع مالی دست یابند.


رئیس کمیته ملی المپیک، ورزش را یک مولفه موثر در تمامی حوزه‌ها از جمله اقتصاد، سیاست، فرهنگ، تعلیم و تربیت دانست و گفت: اقتصاد برای اینکه دیده شود نیاز به ورزش دارد و در مقابل آن نیز ورزش نیز برای تامین منابع مالی خود به اقتصاد نیاز دارد.


وی تاکید کرد: ما انتظار داریم که این همایش باعث شود تا حلقه گم شده میان ورزش و اقتصاد پیدا شود و در آینده ارتباط‌‌ها و هماهنگی‌های بیشتری بین این دو معقوله وجود داشته باشد. کمیسیون بازاریابی در اساسنامه IOC علنا قید شده و در اساسنامه کمیته ملی ایران نیز وجود دارد.


هاشمی با توجه به عقب ماندگی‌های کشور در این حوزه، گفت: این همایش باعث می‌شود تا بازاریابی ورزش فعال‌تر شود و این مباحث بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و به فدراسیون‌ها کمک می‌شود تا در این حوزه گام‌های موثری بردارند. آرزوی ما نیز این است که روزی فدراسیون‌های ورزشی در این حوزه مستقل شوند.


وی گفت: به دنبال این هستیم تا ظرفیت‌های موجود در بازاریابی ورزش را افزایش دهیم. در بازی‌های آسیایی اینچئون با جذب اسپانسر حداقل‌هایی را فراهم کردیم و لازم است تا نگاه ما به این مباحث علمی‌تر و کامل ترباشد.


دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران مرکزی، دکتر فرشاد تجاری رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و حمید سجادی هم در نشست امروز حضور پیدا کردند.


اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی ۲۳و ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴با همکاری دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران مرکزی برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته