دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 دی 1399 - 12:16
در موضوعات مختلف؛

40 مقاله در همایش «بازاریابی نوین» پذیرفته شد/ تأثیر کووید ـ 19 بر جهانی‌شدن و بازاریابی جهانی

75 مقاله به کمیته داوری مراسم همایش «بازاریابی نوین» ارسال شده بود که از این تعداد 40 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.
کد خبر : 555303
unnamed.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گنبدکاووس، همایش «بازاریابی نوین» با حضور مدیران هگتا، هتل هما و تعدادی از استادان حوزه بازاریابی و کسب و کار در هتل همای تهران برگزار شد.


در این همایش 75 مقاله درباره «بازاریابی نوین» به کمیته داوری مراسم و دبیرخانه همایش ارسال شده بود که از این تعداد 40 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و از میان 50 داوطلب سخنرانی 17 نفر نهایی شد.



حسین وظیفه‌دوست رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران، احمد روستا پدر علم بازاریابی ایران، پرویز درگی رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران، علی رحیم‌پور مدیرعامل هلدینگ هگتا، بلوریان تهرانی مؤسس انجمن علمی بازاریابی ایران و مهدی نعیمی نظام‌آباد عضو هیئت مؤسس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان گلستان و معاون اداری  مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت و مرکز گالیکش سخنرانی کردند.


در این همایش موضوعاتی مانند رفتارشناسی خرید، تعامل فیزیک و بازاریابی و مدیریت، صنعت گردشگری پساکرونا، مهندسی فروش در تولیدات صنعتی و سفارشی، کاربرد برخی از روش‌های بازاریابی نوین در برندینگ، مهارت‌های کنترل و مهار مشتری، بررسی ابعاد کیفیت روابط فروشنده و خریدار در بازارهای صنعتی نوین، بررسی تأثیر کووید ـ 19 بر جهانی شدن و بازاریابی جهانی، آینده بازاریابی دیجیتال، بازاریابی کلان و اشتغال کامل بهترین راه رسیدن توسعه، تأثیر بحران کووید ـ 19 بر دی‌مارکتینگ مذهبی در شهر مشهد، نقش بازاریابی علمی در توسعه گردشگری سلامت ایران، گیمیفیکیشن و آینده بازاریابی، روندهای آتی بازاریابی در صنعت مالی با محور عصر دیجیتال، نیونرمال در صنعت گردشگری، شتاب عصر نوآوری در گردشگری مورد بحث، بررسی و ارزیابی قرار گرفت.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب