دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1396 - 13:00
فرمانده انتظامی استان قم :

4 هزار نیروی پلیس نظم و امنیت مراسم نیمه شعبان را در قم تامین می‌کنند

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به استقرار نیروهای یگان ویژه، یگان امداد و واکنش سریع در ایست و بازرسی‌ها در داخل ورودی شهر و راه‌های مواصلاتی استان قم از آماده باش صد درصدی کارکنان فرماندهی انتظامی استان وبه کارگیری چهار هزار نیروی پلیس برای برقراری نظم و امنیت مراسم نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر : 178818

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی اظهار کرد: طی روزهای گذشته جهت هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) جلسات متعددی را با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف به‌ویژه مسجد مقدس جمکران، استانداری، شهرداری و سایر دستگاه‌ها که نقش خدماتی امنیتی، ترافیکی و میزبانی را به عهده دارند برگزار کردیم که در این رابطه پلیس با استفاده از چهار هزار نیرو آمادگی خود در زمینه‌های امنیتی، انتظامی، ترافیکی، خدماتی، پشتیبانی و تبلیغاتی برای استقبال از جشن نیمه شعبان اعلام کرده است.


وی با اشاره به استقرار نیروهای یگان ویژه، یگان امداد و واکنش سریع در ایست و بازرسی‌ها در ورودی شهر و راه‌های مواصلاتی به استان قم از آماده باش صد درصدی کارکنان فرماندهی انتظامی استان خبر داد.


فرمانده انتظامی استان قم گفت: کنگره عظیم نیمه شعبان و ولادت حضرت قائم (عج) باعث شده تا سال به سال عاشقان و دلسوختگان آن حضرت از سراسر جهان خود را به این تجمع عظیم جهان تشیع رسانده و ارادت خود را به آن حضرت نشان دهند و در این رابطه نیروی انتظامی تمام توان خود را به کارگیری خواهد کرد.


سردار مجتبایی افزود: محدودیت‌های ترافیکی نیز پیش بینی شده که از صبح امروز پنجشنبه به مرحله اجرا در آمده است و هموطنان می‌توانند برای ورود به مسجد مقدس جمکران با راهنمایی‌های پلیس خدمتگزار به نزدیک‌ترین پارکینگ مراجعه و با آرامش به مراسم‌های مذهبی خود بپردازند.


فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی مناسبتی از جمله برپایی نمایشگاه‌های سیار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، استفاده از مشاوران و مددکاران اجتماعی پلیس، توزیع بروشورها، نقشه‌ها و تراکت‌های هشداری نیز جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط کارشناسان آموزش همگانی نیروی انتظامی توزیع می‌شود تا اقدامات تبلیغی و فرهنگی مکمل برنامه‌های امنیتی انتظامی و ترافیکی باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس یگان ویژه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته