دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1396 - 14:33

پایان رقابت‌های فوتسال کارکنان واحد علوم و تحقیقات

رقابت‌های فوتسال کارکنان واحد علوم و تحقیقات به پایان رسید. دیدار رده‌بندی این مسابقات بین دو تیم حفاظت شهید شیرودی و مجتمع زکریای رازی در مجموعه ورزشی فتح با پیروزی حفاظت شهید شیرودی رقم خورد.
کد خبر : 173539

به گزارش خبرنگار آنا، تیم مجتمع زکریای رازی که با صعود به مرحله نیمه نهایی شگفتی ساز شده بود با نمایش ساختار موفق دفاعی و واکنش های خوب دروازه بان این تیم تا دقایق پایانی با نتیجه ۱-۰ پیشتاز این دیدار بود اما تلاش های تیم حفاظت در دقایق پایانی کارساز واقع شد و آنها موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند. این نتیجه تا پایان وقت اضافه باقی ماند و در ضربات پنالتی تیم حفاظت موفق تر ظاهر شد (۲-۳) و کاپ برنز را از آن خود کرد.


دیدار پایاپای فینال فوتسال کارکنان واحد علوم و تحقیقات هم بین معاونت آموزش و حفاظت شهید همت بعد از دیدار رده بندی برگزار شد که با تک گل زیبای رسول اسحاق به نفع معاونت آموزشی به پایان رسید.



در دقایق ابتدایی، تیم آموزش روی یک ضد حمله به گل رسید و تا پایان بازی به خوبی از آن حفاظت کرد. در این دیدار جذاب با وجود اینکه موقعیت های گل فراوانی روی دروازه ها خلق شد اما دروازه بانان اجازه ندادند بیش از یک بار توپ از خط دروازه رد شود.


مراسم اهدای جام و مدال و جوایز نقدی تیم های اول تا سوم با حضور مدیر کل تربیت بدنی این واحد برگزار شد. تیم مجتمع زکریای رازی نیز تا این مرحله هیچ کارت زرد یا قرمزی دریافت نکرده بود به انتخاب کمیته فنی مسابقات به عنوان تیم برتر اخلاق معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته