دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1398 - 10:03
حسین‌رضا در گفتگو با آنا:

650 کاراته‌کا در مسابقات قهرمانی کشوری رقابت می‌کنند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: 650 نفر در مسابقات قهرمانی کاراته آقايان به میزبانی این واحد دانشگاهی حضور می‌یابند.
کد خبر : 405125
IMG_5296.JPG

علی‌اکبر حسین‌رضا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در نجف‌آباد درباره برگزاری رقابت‌های قهرمانی کاراته كشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کاراته كشور سبك كيوكوشين(KWF) در بخش آقايان از 26 تا 28 تيرماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.


وی افزود: در این دوره از مسابقات، 650 نفر از 22 استان كشور در قالب 22 تيم در دو بخش کاتا و کومیته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد ادامه داد: اين مسابقات در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پيشكسوتان برگزار خواهد شد و نفرات برتر رده بزرگسالان  برای عضويت در تيم ملی انتخاب و به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.


حسین‌رضا خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به‌عنوان يكی از قطب‌های ورزش دانشگاهی كشور شناخته می‌شود و با توجه به امكانات و سالن‌های ورزشی مطلوب، اين واحد تاكنون افتخار ميزبانی از تيم‌های مختلف ورزشی شرکت‌کننده در مسابقات ورزشی كشوری و استانی را داشته است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته