دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بادامکی: سیاه‌جامگان به احتمال 90 درصد در لیگ برتر باقی می‌ماند

کاپیتان سیاه‌جامگان گفت: تیم سیاه جامگان با کمک هواداران خود می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند.
کد خبر : 172843

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از تسنیم، حسین بادامکی اظهار داشت: تیم سیاه جامگان در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد و تنها یک امتیاز از تیم صبا کمتر کسب کرده‌ایم و در صورت پیروزی در برابر تیم پیکان در هفته جاری به احتمال 90 درصد در لیگ برتر باقی می‌مانیم.


کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان در ارتباط با رقابت با تیم صبای قم برای فرار از سقوط به لیگ دسته اول کشور بیان کرد: هر دو تیم با توجه به بازی‌های پیش رو کار سختی برای بقا در لیگ برتر دارند و تیم سیاه جامگان با کمک هواداران خود می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند.


وی خاطرنشان کرد: تیم سیاه جامگان در ابتدای فصل مشکلات زیادی داشت و این موضوع خودش جای تحلیل دارد اما در حال حاضر نباید به این مسائل فکر کنیم و باید تمام توان خود را برای بقای سیاه جامگان در لیگ برتر و بازی با پیکان و بازی‌های باقی مانده قرار دهیم.


بادامکی همچنین در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: تیم پرسپولیس از نظر فوتبالی تیم بسیار خوبی بود و نتایج خوبی هم گرفت و با شایستگی قهرمان شد، حضور برانکو در این تیم تغییرات مثبتی در پرسپولیس ایجاد کرد؛ هواداران هم سال گذشته حمایت خوبی از این تیم داشتند و در واقع پای تیم ایستادند و امسال نتیجه آن را گرفتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته